![]() |
Metro of Spits?
en beargumenteer!
Ik kies voor de metro. Ik vindt de Spits wat te overdreven. De strips en ingezonden brieven van de Metro lees ik altijd graag. |
Ik kies Sp!ts. Veel meer op de jong volwassenen gericht. Naast t actuele nieuws, geven zij ook veel info over lifestyle, studie, wonen enz :)
Wat vinden jullie??? |
Metro, Spits is schreeuwerig en irritant lezen. Bovendien heeft de Metro Scribbly :cool:!
|
Citaat:
|
Ik moet altijd over een brug over de snelweg als ik naar school moet, en daar delen ze altijd de spits uit bij de roltrappen. De metro ligt in van die bakken bij de ingangen naar de perrons van de treinen waar ik niet langskom. Dus basically lees ik de metro nooit. Dan maar de spits heah.. :)
|
Metro. Een strip (een slechte, maar toch een strip) en vaak hilarisch domme ingezonden brieven.
|
Citaat:
|
metro, want die heeft een amsterdam-gedeelte :cool: ;)
|
Ik let er nooit op wat wat is, dus ik kan geen oordeel vellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Metro :)
|
Metro, Spits is inderdaad te Telegraverig.
|
Er werd trouwens een paar dagen geleden ook de NRC NEXT! (ofzo) uitgedeeld als een promotie actie. En ik moet zeggen dat ik die wel het beste vind. Alleen is het niet echt te vergelijken want eigenlijk kost ie 1 euro.
|
Metro, met stip, want de Spits ziet er niet uit.
|
Citaat:
|
Spits
Omdat die altijd uitgedeeld wordt of in de bus ligt. En ik vind de indeling van de artikelen veel fijner, overzichtelijker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spits lees ik gewoon niet, de Metro heeft Scribbly en is strakker, minder schreeuwerig.
|
Citaat:
Spits heeft trouwens Koot, ofzo, als strip? Die vind ik echt nooit grappig. |
Citaat:
|
Spits, vind ik gewoon leuker.
|
Metro, veel beter geordend & leuke ingezonden brieven.
Tis trouwens wel irritant dat Spits en Metro soms precies dezelfde artikelen hebben (bron": ANP heh ;) ) en laatst waren zelfs 3 ingezonden brieven in beide kranten precies hetzelfde :p . Spits vind ik een irritant blad, helemaal nu Geen Stijl zn eigen plekje erin heeft/ |
Metro, Spits is te schreeuwerig.
|
Metro, leest prettiger & de ingezonden brieven zijn leuk om te lezen.
|
Metro, om boven genoemde redenen,.
|
Metro, Sp!ts lijkt te veel op de Telegraaf en is dus meer gericht op zwakker Nederland.
|
Citaat:
|
Metro, duh. :)
Spits is schreeuwerig en ziet er niet uit. Het heeft gewoon een achterlijke lay-out. :) Metro heeft leuke (domme :evil: ) brieven. Metro heeft Scribbly. :cool: Die Koots van Spits heeft geen grappen. :confused: Spits is irritant omslaan. :) Oh en spits heeft (had iig) Piets Weerbericht :( |
Citaat:
|
Spits, Metro plaatst te vaak ranzige foto's.
Maar de Metro heeft een regiodeel...wat ook wel weer leuk is. |
Citaat:
|
Metro, leest fijner en een mooi lettertype.
|
ik lees beide vaak. Ligt eraan of ik de bus mis want dan pak ik de trein :D 's ochtends lees ik sowieso de Sp!ts
|
Ik hou van Spits omdat ik de latout leuker vindt.Ja eigenlijk lees ik altijd de spits omdat die altijd voor handen is te krijgen. :)
|
Citaat:
En ik denk Metro, maar ik lees ze allebei niet vaak, ga niet zo vaak met ov. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschillen vind ik niet veel (omdat ik veel dezelfde ANP-berichten in staan) maar ik kies toch de Metro. Ziet er overall verzorgder en netter uit. De ingezonden brieven zijn ook altijd wel een vermakelijk item.
|
Metro, ik ben dol op de columns daar, en de ingezonden brieven en de strip.
|
Metro, de Spits is te Telegraaf-achtig, geeft af, stinkt en ik vind de artikelen in de metro nou eenmaal beter. Ook kom ik de metro vaker tegen op mijn weg.
|
Metro is beter. Die hebben tenminste elke dag brieven waar je je lekker aan kunt ergeren :)
|
ik vind het allebei echt niveau loze pulp blaadjes eigenlijk. en de metro is echt niet minder telegraaf achtig als de sp!ts, imho.
|
Spits, ik lees die toch alleen in de trein, thuis heb ik wel een echte krant, dus voor in de trein is Spits toch leuker. En is ook meer voor jongeren...
|
Citaat:
|
'Metro' voor de brieven en column en 'Spits' voor het nieuws. 'Metro' kan ik nl. niet lezen, dan is het net alsof ik zit te zappen. Het is schreeuwerig, hangt aan elkaar van losstaande quotes, vage nietszeggende cijfertjes en alles is veel te kort en er staan teveel advertenties in.
Trouwens, waar haalt iedereen vandaan dat 'Spits' schreeuwerig is en op 'De Telegraaf' lijkt? Die twee lijken in *niets* op elkaar en zeker niet in schreeuwrigheid. Ik heb een bloedhekel aan 'De Telegraaf', maar 'Spits' is prima te doen. |
Citaat:
|
metro want spits is geenstijl in krantvorm
|
dan kies ik toch voor NRC
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |