![]() |
Rebbeca Loos
Heb je gister het interview gezien? En, geloof je haar?
Hoorde ergens dat David heeft toegegeven |
Er valt nu weinig niet meer te geloven, aangezien hij het inderdaad heeft toegegeven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rebecca loos = een DOOS
|
Eigenlijk kan mij dat hele gedoe en geroddel over de affaire van Beckham en Loos mij weinig schelen...Echt komkommernieuws. Wat is trouwens Loos' bedoeling door dit allemaal breed uit te lichten aan de pers? Geld? Aandacht? Medelijden? :|
|
geld.
250.000 pond als ik het me goed herinner :bloos: |
1,3 miljoen euro tot nu toe als het goed is.
|
:|
|
Citaat:
|
ik vind er echt een dom wijf...t ging er echt alleen maar om t geld... als alle hoeren waarmee alle voetballers t ooit mee hadde gedaanze ginge aanklage waren alle bordelen leeg....
|
Citaat:
|
indd, slim :) over een paar weken weet niemand meer wie rebecca loos ook alweer was, maar ze heeft wel de centen :p
|
Ik zou der doen (y)
@niet slaan: wat een fuckin heerschende nickname/sig :D (y) |
Ach ja, net zo boeiend als dat er een Nederlander de ruimte in gaat. Alleen zij is nog knap.
|
Citaat:
|
ik geloof dr wel maar dat hele gedoe kan me geen bal schelen.
|
Wel slim; slapen met een man waar veel vrouwen enorm veel geld voor zouden betalen... En dan nog geld er aan verdienen ook... Ik zou geen moment twijfelen :P
|
David Beckham en Loos Doos zijn allebei even lelijk... :cool:
|
Ik ben eigenlijk benieuwd wat Mvr Beckham gaat doen. Ik wed dat ze toch niet gaan scheiduh.
Mjaa, wat die Rebecca geflikt heeft, is wel slim jah, mjaa een achterbaks wijf blijft het toch. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarop heeft haar baas geantwoord dat als het echt uit lekt hij er zoveel mogelijk geld probeert uit te halen zodat ze geen eens meer die baan nodig heeft. |
Het schijnt dat Rebecca nog twee bekende lovers had...een man en een vrouw.... :nono:
|
bestwel een lekker ding
|
Niet slecht, je verhaal vertellen voor 800.000 pond.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zulle we dr neerhoeken :D :p
|
Citaat:
:rolleyes: :D :p |
sommige mensen hebben nou eenmaal een kinda fetish voor celebrities.. zo zou ik het bv ook graag willen doen met britney
|
Citaat:
|
Ja, dat lijkt me wel.
|
Ze heeft alleen een affaire met hem gehad, zodat ze het later bekend kon maken en er geld aan kon verdienen (wat trouwens ook gelukt is)
|
Citaat:
|
Tegenwoordig neemt iedereen een voorbeeld aan haar. Vandaag op tv werd bekend dat een callgirl ( of zoiets) ook beweert een sexrelatie met David te hebben gehad.
|
Ik heb het idd gezien en ik vond haar erg geloofwaardig overkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat die man toch met rust. |
Ja, hij heeft het niet alleen bij
Rebecca gelaten, tenminste als we het moeten geloven. Ik geloof dat vanavond op Veronica nog een intervieuw wordt uitgezonden met een vrouw die ook een affaire had met Becks... :confused: |
Spannund.... :rolleyes:
Ik zal RTL Boulevard ook dan maarus gaan belluh..... :rolleyes: |
Heel goed van die Rebecca, best een lekker ding trouwens...
Waarom zou ze zoiets voor dr houden, jezus dikke miljoen rijker...... K zou bijna homo gaan worden en het ook een x met Becks doen... hehe Rebecca I support YA !!!! Greetzzz, The (In)Famouzz) |
Ik vond het een dom wijf en een walgelijk interview.
Maja, ze is wel heel lekker rijk nu! :p |
Ik heb net dat ander wijf gezien bij Vibes....NOU. Als die niet liegt, ben ik Sinterklaas zeg, owhoer! :rolleyes: das pas een muts.
En eigenlijk kan ik het David niet kwalijk nemen dattie vreemd is gegaan, want die Victoria is ook een doos. |
Ik keur vreemdgaan niet goed, maar die Victoria lijkt me echt een vreselijk mens. Ik hoorde ook dat David haar gevraagd had om bij hem te komen in Spanje, maar daar had ze geen tijd voor omdat ze te druk was met haar eigen carriere. :rolleyes:
|
Citaat:
|
heeft zij een carriere :confused:
|
Citaat:
Mjaa ik denk dat niemand het hem kwalijk neemt, vreemdgaan is niet goed, maar als ik mn vrouw moest smeken om naar Spanjuh te komen en ze dat niet eens voor je overheeft, zou ik ook zoiets hebben van, flikker dan maar gwoon op. |
Ik hoorde vandaag bij Shownieuws toen ik aan het zappen was dat hij naast Rebecca met nog een vrouw én een man is vreemdgegaan. Nu beweren ze dat zijn huwelijk met Victoria allemaal schijn is om te verbergen dat hij homo is. :rolleyes:
|
wtf :rolleyes: :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |