![]() |
The Sims
Ik geniet er mateloos van om mezelf te bouwen in het spel The Sims + div. uitbereidingen in een grote villa met veel bedienden en slavinnen. :D
Nou wil ik ook graag een of twee sims hebben die als wachter functioneren. Ik wil graag een sim hebben met een geweer dit voor mn voordeur staat, eigenlijk. En een mooi uniform. Waar ik uniforms kan halen enzo weet ik wel, maar mijn vraag is dus, zijn er downloads waarbij je een sims een militair uiterlijk kan geven, dat ze een geweer dragen? cactus metro |
Een geweer dat aan de muur hangt is ook goed
|
Nee
|
|
ahh the sims!
:cool: favo spel ooit.. maar heb geen flauw idee waar je dat kunt halen. sorry |
:cool: sims is een cool spel maar wat jij wil kan niet (n)
|
Het kan wel.
Het is alleen moeilijk te vinden. 2 jaar geleden had ik een geweer in de sims die je aan de muur kon hangen. Ze konden er niks mee doen, alleen kijken. Maargoed ik weet niet meer waar die vandaan kwam. Iemand wel? |
Ik w8 wel op the sims 2...
|
Te gek spel. Ook nog een tip voor iedereen om snel geld te verdienen zonder codes :D
Ga alleen wonen. En stop een nieuwe bewoner in een ander huis ofzo met alleen een telefoon. Nodig ze dan steeds uit. en vraag ze op het laatst ten huwlijk. Dan krijg je het geld van dat persoon erbij. Nu de vraag hoe je weer van ze af komt. Neem een zwembad met alleen een duikplank. Laat ze zwemmen totdat hun energie op is. Dan verdrinken ze vanzelf :evil: Ze hebben persee een trappetje nodig om er weer uit te komen. Ik heb nu al 17 weduwen :evil: Ben ik nu nog lief? |
Citaat:
Nog een leuk trucje om ze te doden is ze onder stroom te zetten. Zorg dat ze bij Mechanical/Technische skill 0 punten hebben en laat ze dan na het handen wassen of douchen of terwijl ze in een plas water staan een kapotte tv of lamp enzo repareren. Welis gezien? Eerste keer schrok ik me dood want toen stond me geluid heel hard en dan ging die gillen. En je ziet zo ze skelet. Maar,, ik heb een geweer gevonden die je aan de muur kan hangen, op www.simsplus.com en dan objects, dan decoration, en dan een paar pagina's doorscrollen (onderaan next page bedoel ik). Ook heb ik de skin van de politie agente aangepast zodat ze een pistool onder haar riem heeft, ziet er wel stoer uit maar het is nog niet helemaal correct. |
Citaat:
|
http://picserver.org/view_image.php/7A1GW6S35AQ8
Een geweer hangt aan de muur http://picserver.org/view_image.php/17J2L6E2F1M8 Als je goed kijkt heeft ze een zwart pistool onder haar riem (rechts) zelf gemaakt :D :| |
Misschien moet ik zelf maar eens een uitbreidingspakket gaan maken:
"The Sims Chainsaw Massacre" :evil: Lopen ze elkaar achterna met kettingzagen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wou dat ik dit kon in mijn sims periode :bloos:
maar toen kwamen die ENORM irritante uitbreidingspakketten.. en toen kon je alles bijna niet installeren.. omdat je ze allemaal moest hebben :o En ook nog eens in de goeie volgorde..en als je dat niet deed.. meost je weer gaan formateren.. leuk hoor :p |
Citaat:
wat een volksmennerij :o |
Citaat:
Laat die nieuwe bewoner er in lopen en verwijder de deur, wacht tot die gestorven is en verkoop de urn (levert nog een beetje op). Zet er dan een nieuwe deur in, en het liedje begint van voor af aan bij de volgende nieuwe bewoner (y) |
Citaat:
gebruik dan gewoon Ct-Sh-C rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!; !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! ofzo |
Citaat:
Maar als je het wil spelen zonder codes, is zowel mijn als zijn manier HEEL effectief! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Championship Manager (een footie manager)
|
stom.
|
*heeft stiekem alle expansions* :o
En nog correct geinstalleerd ook :cool: |
Citaat:
wil je geld verdienen? |
Citaat:
|
@Cartman666
Je zou haast een on-line shop kunnen beginnen, als je nou van alle spellen alles koopt. En het dan ook nog brand, kan je nog goud geld mee verdienen :D Maar als je het doet laat het me dan ff weten, dan kan ik eens kijken wat je allemaal hebt. En misschien wat van je kopen. |
Citaat:
|
Citaat:
En als het dan goed loopt moet het toch een redelijk lopend zaakje worden, of begin ik nu optimistisch te worden? |
aanzetten tot illegale handelingen. :nono:
|
al wat mensen wat gehoord over the Urbz?
het is hetzelfde als sims... alleen bestuur je je sim 24/7 . Je bent 1 sim en je beïnvloed de rest... je kan naar vele plaatsen gaan en geld verdienen en weet ik allemaal wat meer... Ik weet niet of je weer van die irri behoeften hebt:p , maar maakt niet uit;). Maar goed... eigenlijk lijkt me dit ook wel grappig... Tja zou een nieuwe thread kunnen openen... maar ff geen zin aan;). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |