![]() |
I Know They Are Here
Helluppies,er zit een - weet ik veel wat voor soort of wat dan ook - spook in me huis en die probeert dus contact met me te leggen maar hoe doe je dat egt want ik vind et egt Uber-freaky en weet niet wat ik psies moet doen :(
|
:cool:
Hoe ziet hij eruit? Misschien is Jezus wel teruggekomen en wil hij jou als zijn eerste discipel aanstellen. Of misschien is het Casper het vriendelijk Spookje dat vriendschap wil sluiten. Of misschien wel een Adlahealxis spook uit een ander dimensie. Kijk per spook is de aanpak anders, geef ons eens wat meer details... deze post is dus cynisch bedoeld... |
Rockguru: je post is sarcastisch, cynisme heeft betrekking tot onszelf.
Maar ts, geef eens wat uitleg, waarom denk je dat, wat weet je enz... en probeer AN te typen, dat verlaagt de kans op onzinreplies. |
Het is beide... cynisch dat ik zoiets compleet nutteloos en cliché plaats (het is niet eens grappig :( ) en sarcastisch jegens het probleem...
Onzinreplies? zoals die van mij? :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens toen ik deze topic las dacht ik dat het over een slechte alienfilm ging. :evil: Maar on-topic: Huur Jomanda in, zij weet raad! (en dat is serieus bedoeld. Als iemand hier in Nederland raad weet, is zij het wel) |
Joh! Nu weer normaal aub... Moet toch kunnen. TS: omschrijf de situatie wat duidelijker, ik kan er zo geen chocola van maken.
Op welke manier probeert de aanwezigheid contact te leggen? Hoe merk je dat? Wat doe je er zelf mee? Wat voor gevoel geeft de aanwezigheid je? Als je deze vragen beantwoorden kan kunnen we er vast meer mee. |
Citaat:
soory dat ik het zeg maar snap er geen bal van..... probeerd die geest contact te maken of wil jij contact maken met die geest? :confused: |
Kan het ook zijn dat je gewoon een gevoel van angst hebt :)
|
gewoon door open te staan,mmaar wel met bescherming, meditatie visualisatie denk ik. en als het slecht is stuur het dan weg naar het licht en vraag zonodig om hulp.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he gadver,me broertje moest weer eens voor de grap onder mijn naam posten :mad: oftewel,slap gelul van me zielige broertje wie ik eens even goed moet leren niet onder mijn naam te posten :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |