![]() |
Enquette Wiskunde{help me eff}
Hallo mensen ik moet voor school enquette maken ik heb hem net op internet gezet als jullie zo aardig zouden willen zijn om hem eff te beantwoorden kan ik ook weer verder >;}
klik eff op deze link http://www.enquete.be/enquetes/show....wopma&e=school' |
wat heeft de haarkleur er mee te maken :confused:
|
Done.
|
ik geloof dat mijn iq met 30 punten is gezakt :(
|
Citaat:
ik ben geen vrouw je vraagt naar de haar kleur trouwens brunette is geen kleur :) gewoon bruin neer zetten dus de optie anders is ook een beetje raar gewoon rood er bij zetten dan heb je alle natuurlijk voor komende kleuren wel Citaat:
gewoon blank zwart aziatisch ('geel') Citaat:
waarom staaat androloog er 2 keer in? kijk bovendien uit emt reijtjes die zijn bijna altijd op meerdere manieren te interpeteren over water wel en niet bij hoort :) zet altijd bij welke eenheid het andwoord op een vraag moet :nono: zet er bij dat het niet verplicht is e mail en naam in te vullen dan zijn meer mensen eht bereid in te vullen wat wil je emt deze vragen bereiken eigenlijk ? |
alstu
|
done, maar wat wil je ermee?
|
vage enquette. het is wel te hopen dat je vijf vragen goed hebt.... De eerste vijf zijn nou ook weer niet zo lastig.. Weet nog net wel welke haar kleur ik heb :)
|
Ik heb hem ingevuld maar ik vond hem nogal vaag
|
Had hem ook ingevuld, alleen had ik geen zin mn mailadres in te vullen en nu krijg ik een error en heb ik geen zin alles overnieuw in te vullen :o
|
done, maar volgens mij is er wel veel verschil tussen 10 en 20 jaar oud zijn hoor :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm best vaag allemaal, maar kheb um ingevuld.
|
Ik heb erg weinig verragen gezien die ergens op sloegen. Of hoert dat?
|
en hoewel het een vraag voor wiskunde is maar neit over wiskunde zal ik hem verplaatsen naar De Kantine...
|
Veel plezier ermee!
|
Citaat:
Ingevuld, btw. ;) |
ach.
|
Sorry...
|
Dank je wel weer. Ik weet het het is ogal vaag maar het is eigenlijk voor de show >:} Dan denkt de leraar dat we het allemaal heel goed hebben gemaakt en overdacht en dan krijg ik een hoog cijfer ;}
|
Citaat:
|
sorry maar ik heb weekend,dan is mijn hersenactiviteit nagenoeg 0,ik ben vol goede moed aan de test begonnen maar ik heb geen zin om na te gaan denken dus ik was zo weer klaar
|
het is niet enquette maar enquête
|
Ik wou het eerst wel doen, maar toen had ik er geen zin meer in.
|
leuke vraagjes ;)
|
Ik ben ermee begonnen, maar toen die treinvraag kwam had ik geen zin meer :o
|
Haha ik ben jullie zo dankbaar
als je zin hebt mag je hem ook wel 10 keer in vullen |
|
toen ik die treinvraag zag dacht ik: nou nee
|
Je mag ook gewoon gokken. Ik heb daar geen problemen mee. Het is maar school en het is nu vrijdag dus. O_o Dus mensen heb lol op mijn enquete
|
Onder een aap een regilio tuur versta ik hetzelfde, ook qua dom-/slimheid
|
done :)
|
Citaat:
|
ja hier ga je echt punten mee scoren op school (y)
|
Neuh!
|
Nee, sorry.
|
Geen zin, tijd en energie voor
|
invullen ok, maar uitrekenen :nono:
|
hoe kun je nou weten hoeveel vragen je goed had :confused:
of heb ik het antwoordenblad gemist? :o |
Citaat:
|
Citaat:
ben nu toch wel benieuwd |
f*ck had ik em ingevuld
is die vraag 14 error alles opnieuw |
Citaat:
|
ik heb de berekening bij die trein vraag in getypt maar had geen zin om het antwoord te berekenen (had geen rekenmachine bij de hand)
|
Geen zin om een nietkloppende enquete in te vullen...
Ik doe HBO, zou ik dan VWO moeten kiezen als vooropleiding, of 'anders'? En het gemiddeld examencijfer van alle vakken bij elkaar, of alleen wiskunde? Vage vragen...:| Dus laat maar. |
Heb het gedaan, geen dank.
;) |
Citaat:
Boa > een slang of een verige sjaal? (Maar wat heeft dat hier mee te maken?) Nogiesiet > een gevaarlijk kriebeldier wat je midden in de nacht lek prikt? (Nog zie ik het verband niet met deze enquette) :confused: |
het is een schatting wat je denkt en mensen die lui zijn heb ik geen probelemen mee hoor je mag ook gewoon ik weet niet invullen >;} Het maakt me niks uit.
|
ik heb al 1 antwoord op deze site zitten veel meer vrouwen
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |