![]() |
help!
mensen, ik heb jullie hulp nodig! ik heb 30 april mijn eindexamenbal en was van plan mijn vriendje mee te nemen. nu heeft hij gehoord dat hij met school een 3 daagse reis naar parijs moet maken en is hij te laat terug om mee te kunnen. ik baal hier ontzettend van, dus we zoeken een reden waarvoor hij eerder naar huis zou kunnen gaan. het moet echt een goed excuus zijn want zijn school is heel streng en dingen worden ook nagegaan. begrafenissen of huwelijken kunnen niet meer want hij heeft geen grootouders meer en iedereen in zijn familie is al getrouwd. kan iemand me alsjeblieft helpen iets te verzinnen? ik zou het echt heel erg vinden als hij niet mee kan naar het feest... :( :(
bedankt!!! |
Wat ik me eigenlijk af vraag. Hoeveel uur is dat verschil? en hoe vervoerd hij zich dan weer naar huis?
|
hij zou met de tgv kunnen gaan (we wonen in brussel) dat zou fan anderhalf uur duren. kan best toch? het gaat alleen om de reden... anders laten ze hem niet gaan
|
Dat zijn oma per ongeluk is opgenomen in het ziekenhuis ofzo.
weet ik veel. denk creatief! |
Zeg dat je in verwachting bent en rond die tijd moet bevallen. (y)
|
Citaat:
|
zou ik op zich kunnen doen, maar hij is 16, dus dat geloven ze nooit. en daarna gaat iedereen vragen hoe is het met je kind? en zo, en ze willen dan ook zeker fotos zien daar.... t is echt zo erg op zijn school, dan wordt allemaal gecheckt
|
De cavia moet bevallen
|
"meneer/mevrouw, is het goed als ik halverwegen even naar me vriendin ga, want ze zit in haar examen jaar,en 30 april is het eindexamenbal, en het s echt heel belangrijk voor haar, het duurt niet lang, alstubleift"
hopla :rolleyes: |
Citaat:
Schattig.. :) :p |
hmhm... maar ik wil zo vreselijk graag een oplossing vinden. alleen krijg ik hier niet echt serieuze reacties... misschien op l&r wel...
|
Hij spijbelt die daagjes dan maar, daar doet ie vast niet moeilijk over. De school is een 2de
|
Dan is ie toch gewoon ziek:p
|
Citaat:
:|, mijn supergoede verhaal niet serieus :|, ga poepen :( |
Citaat:
FB's word wakker! :p |
Ik weet het niet maar je hebt wel een mooie nickname.
|
Citaat:
Ik moet denken aan bedorven etenswaar :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Regel wat met je familie, dat ze tegen de school zeggen dat er inderdaad iemand overleden is of gaat trouwen?
|
Nou nou.
|
---> Liefde & Relatie
|
Er is iemand in de famillie heel erg ziek geworden.
En er is kans dat hij/zij te overlijden komt. Je vriend wil hier natuurlijk wel bijzijn.. dus... moet hij thuisblijven.. |
Sorry hoor,
maar vind je jezelf niet een beetje TE belangrijk? Je vriend kan 3 dagen naar Parijs, laat hem lekker zn lol hebben? Je kan toch wel naar een feest zonder hem... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij, poeh, een eindexamenbal. Waarom vind je 't zo belangrijk? Weer 'n een of ander schoolfeest. Je hebt je examens nog niet eens gehaald man, dus je hebt niet eens wat te vieren. |
Egoïst.
|
Citaat:
|
of zorg dat er iemand ernstig ziek is? :confused:
|
Citaat:
|
Je hele familie kan toch niet dood zijn? Er moet toch IEMAND dood kunnen zijn? Daarbij, laat hem lekker naar parijs gaan, zonder hem feesten is ook vast leuk.
|
Ok.. dus, we hebben een jongen die 3 dagen naar Parijs moet voor school. Zoals al gezegd een ervaring die (meestal) maar één keer voorkomt.
En... We hebben een meisje dat een schoolbal heeft. Ook weer iets wat je normaal gesproken maar één keer krijgt. Optie één is al genoemd: ervoor zorgen dat hij thuis kan blijven/eerder terug kan om ook naar het bal te gaan. Maar optie twee is er ook nog: zo'n bal is niet verplicht. Die schoolreis misschien wel. Vergeet het bal, en regel eens dat je mee kan naar Parijs. |
Ik denk niet dat je het overlijden van iemand als excuus moet gaan gebruiken. Dat vind ik echt niet kunnen.
Verder zeg je al dat ze héél streng zijn daar op school. Ik denk dat je eigenlijk dus geen kans maakt. Ja, mensen worden eerder van schoolreisjes teruggestuurd als ze zich ernstig misdragen, maar dat lijkt me ook geen optie. Dus misschien kun je het idd eerlijk zeggen van dat examenbal. Het is dan wel geen supergoede reden, maar ik denk toch dat je daarmee de minste problemen krijgt. |
Citaat:
Don't think so. Ik denk dat je allebei maar alleen moet en dat er afgezien van erg foute opties weinig aan te redden valt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee maarjah.. als ze het écht per se willen dan kunnen ze het proberen. Maar ik geef ze idd weinig kans..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |