![]() |
Hogeschool van Utrecht
Ik hoor van veel mensen dat de Hogeschool van Utrecht bepaalde dingen slecht regelt, ze slordig zijn etc. Zijn er mensen van jullie die een studie volgen aan de Hogeschool van Utrecht en zijn jullie er blij mee dat jullie voor deze school gekozen hebben?
|
bij mij is het slecht geregeld ja..
ik doe Communicatiemanagement aan de HvU. verder geen klachten hoor.. :) |
Wat houd de opleiding die jij doet ongeveer in? Ik heb er wel het een en ander over gehoord en ben zelf nog op zoek naar een opleiding voor komend jaar. Zou je mij deze opleiding aanraden, waar moet je goed in zijn en raad je het me af om naar de Hogeschool van Utrecht te gaan of is het zo erg nou ook weer niet?? Groetjes xxx A
|
Ik ga er overmorgen heen. :)
|
|
Mijn decaan raadde me zelfs af daar heen te gaan, omdat hij zó verschrikkelijk veel oud-leerlingen had die ontzettend negatief waren over die school.. :s
|
* Te weinig lokalen bij tentamens.
* Niet genoeg boeken besteld bij de studentenwinkel (elk blok zo, dus ik zit weer een week zonder boeken). * Een aantal slechte leraren. * Oneerlijke tentamens (vragen wat je niet moest leren). * Te late roosters en cijferverwerking. Etc................ |
:eek: Shit zeg. :(
|
Citaat:
* Pionier in het bedenken van slappe HBO-aftreksels van WO-studies (rechten en psychologie bv.). * Opleidingen bedenken waar absoluut geen vraag naar is (farmakunde). |
ik deed journalistiek in Utrecht en altijd te weinig computerlokalen, te laat je cijfers terug, je roosters te laat krijgen, te weinig boeken in de aanbieding heben.
|
Citaat:
|
mmmmz.. duidelijk dus... ong. geen enkele forummer zal dus op de HvU terecht komen... Missen ze daar een hoop leuke mensen, joh!
|
ik ga er lekker wel heen :p
|
Citaat:
Ik kan nog wel meer argumenten opnoemen waarom er wel vraag naar is, maar ik denk dat het verspilling is van mijn tijd. :) |
Ik had een goede indruk van de school gister. Over al die praktische problemen kan ik nu niks zeggen, maar mijn opleiding hebben ze toch alleen maar daar, dus ik heb weinig keus. Zijn die problemen per faculteit verschillend trouwens?
|
Citaat:
Zorg jij nou eerst maar dat je een hbo of wo-opleiding afrondt of er tenminste aan begint , voor je er commentaar op hebt. Verder heb ik inderdaad niet al te veel positieve verhalen gehoord over de HvU. |
:eek:
shit... Anders sta je ff ingeschreven voor de HvU :( |
Ik heb het er ontzettend naar mijn zin en het is aardig geregeld, maar het zou wel beter kunnen.
|
jij hebt het er helemaal niet naar je zin :p :evil:
|
Nou de HvU is niet de enige Hogeschool die "slordig" is (wat ik overigens niet weet) de HvA, dat is pas een ramp!! Daar loopt alles in de soep (n) Maar misschien heeft het ook wel met je opleiding te maken, hoe alles is geregeld
|
Het zal ongetwijfeld per opleiding verschillen, maar wees eerlijk: is niet iedere hogeschool/uni/what ever gewoon klote wat betreft organisatie e.d.?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |