![]() |
tips voor eerstje date?
heej mensen,
Ik heb afgelopen weekend een heel leuk meisje ontmoet, en nu hebben we afgesproken om naar de film te gaan. Heeft er iemand nog leuke, lieve, goede enz. tips? of wat do's en dont's vanuit de kant van de vrouwen... alvast bedankt, een verliefde gozer |
|
volgens mij heb je de vraag niet begrepen....
|
hou minstens 1,5 meter afstand, kijk haar niet aan en doe alsof ze stinkt.
|
Ik heb net afgelopen weekend een date gehad. Zijn naar de film geweest. Erg gezellig gehad. Wat ik wel vervelend vond was dat hij steeds met z'n hand op m'n been zat en zat te kriebelen en die hand steeds meer omhoog liet kruipen. Op een gegeven moment vond ik dat hij te ver ging, en heb z'n hand van m'n been gehaald. Hij legde me gewoon weer terug. Ik weer die hand weghalen......
Let op dat soort signalen, erg irritant als je gewoon doorgaat met iets als zij laat merken het niet leuk te vinden. Hoop voor je dat het een leuke date wordt. |
Maak haar niet verlegen door steeds naar haar te kijken dat werkt iig irritatie bij mij op ;)
|
glimlachen :p en gewoon goed letten op de signalen die ze geeft, ze zullen niet al te duidelijk zijn maar toch (y) succes
|
Het belangrijkste: wees jezelf, en geniet van elkaars aanwezigheid
|
Hardstikke bedankt mensen, Dit betekend niet dat mensen moeten stoppen met Tips geven....
|
zorg ervoor da zij zich op haar gemak voelt bij jouw probeer te vermijden dat ze verlegen wordt en zo
good luck (y) |
tip 1 zoek een leuke film uit :)
tip 2 inderdaad niet teveel "aanraken" tip 3 let goed op de film heb je na de tijd nog wat om over te praten tip 4 wees gewoon jezelf, wees vriendelijk een aardig tip 5 zoek eens voorzichtig oogcontact kijken hoe ze hier op reageert tip 6 luister verder niet naar mij :P |
Naar de bios gaan met de instelling dat je haar daar dan wel kunt pakken is geen goed idee, als het blijkt te gebeuren is het leuk, maar ga er niet met dat doel heen. Dan voel je je alleen maar kut als achteraf toch blijkt dat zij het gewoon 'alleen voor de gezelligheid' deed.
|
Citaat:
ik zou het verder heel vervelend vinden als iemand heel aanwezig is.. dus hele tijd op en neer zit te wiebbelen met zijn knie of zo.. van de ene bil op de andere gaan zitten of van de ene elleboog op de andere.. zou er super gestresst van worden ;) |
Citaat:
en verder... gewoon jezelf zijn ga niet stoer zitte doen of je anders voor doen dan je bent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |