![]() |
Wie heeft er weleens wad-gelopen en wat vond je dr van?
Ik nog nooit iig... Zou het wel leuk vinden een keertje!
|
nog nooit gedaan
|
Ja, leuk, lekker vastzitten in een geul en dan wachten tot de vloed opkomt.
|
Citaat:
Het lijkt me juist wel stoer om er te lopen en dan te weten dat er normaal water staat op die plek! |
Nooit gedaan.
|
Gedaan, het is smerig.
|
Heel vaak gedaan, het is erg leuk als je een beetje van de natuur houdt (anders kan het ook wel leuk zijn).
|
Een dagje zand. of een dagje forum
Het ziet er allebei geel-achtig uit. Nog nooit gedaan. |
Ja, op schoolreisje. Dat was leuk :) Er liep zo'n gids mee die ons allemaal beestjes liet zien, erg leuk :) Wel zijn we nat van de blubber geworden, maar dat was het waard. En het was fijn dat de zon mooi scheen toen :)
|
Wij hadden wadgelopen tijdens ons groep 8 kamp.
Het is saai, smerig en het stinkt. |
Heb ik nog nooit gedaan. Het lijkt me wel leuk.
|
Het lijkt me wel grappig, tot aan je knieën in de bagger :D
|
Ja, in groep 6 ofzo. Het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat het koud en stom was.
|
Wij zouden het gaan doen...........wel om 5 uur 's morgens maar toen werd er onweer voorspelt en mochten we niet meer....... uiteindelijk was het gewoon super mooi weer......
Lijkt me wel hele leuk........ik ga het ook zeker nog een keer doen :) |
Citaat:
|
In de 2e klas gedaan, ik vond et opzich wel leuk.
|
Citaat:
|
saaai..echt gewoon een paar uur door de modder heen lopen omfg...
en dan heb ik ook nog een moeder die steeds zat te zeuren dat ze het niet vol hield :D |
Gelukkig niet zeg.
|
Ik heb wel eens een zeehondje doodgeknuppeld....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hufter...
Wadlopen is leuk :)...Of laat ik 't zo zeggen; Ik heb 't leuk gehad :) |
Ja, met school eens, ook niet leuk. Het regende en was koud en we zaten helemaal onder de modder, tja sommigen vinden dat leuk.
|
Het was dolletjes! Enig!
|
Nog nooit gedaan, maar ik wil het zeker nog eens gaan doen!
|
Wat gelopen?? :confused:
|
Tis wel grappig.
TIP: Doe eens laarzen aan, kan je lachen..... :p |
nix aan eigenlijk.
|
Ik moet het ooit nog eens doen.
Ik houd van het woord ooit :o |
Citaat:
|
gruwelijk kut (N)
|
Citaat:
|
Lijkt me leuk...
|
gedaan begin 3de schooljaar...vond er niet veel aan, alleen grappig dat we een ventje moesten redden omdat ie vast zat in de blub :cool: :D
|
jep
alleen als je te lang blijft stilstaan zit je vast. en dan wil je dus verder lopen en flikker je vol voorover in de modder (y) |
Citaat:
|
Nee, nooit gedaan. Ik ben het ook niet van plan.
|
nog nooit wadgelopen, maar wel de waddeneilanden bezocht, en ik kan je zeggen, ameland en schiermonnikoog zijn oke, maar TEXEL ZUIGT!
|
Ja, twee keer, nou het is echt geweldig..
Beetje vastzitten in die drap of meegesleurd worden door anderen.. Het is best wel melig, maar ik kijk er niet naar uit om het nog eens te doen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) de tijd dat ik er was was het ijskoud en stormachtig 3) er geen leuke stadjes zijn, hoogstens Den Burg, mar dat stelt ook niets voor. De Koog is een namaak salou, maar bestaat uit maar EEN straat 4) ik op 3 km van de eerste supermarkt zat 5) de stranden zuigen, geen fatsoenlijke strandtent, geen fatsoenlijke sporten/ reacreatie 6) you name it |
Citaat:
|
Optima, is het weer die "periode"?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |