![]() |
Op zoek naar een leuke opleiding
Hello Allemaal....
Ik doe dit jaar eindexamen havo en heb me nog steeds niet ingeschreven voor een nieuwe opleiding. Het probleem is dat ik nog niet de "perfecte" opleiding gevonden heb.....dus mijn vraag aan jullie is: wat is nou echt een leuke opleiding, waar heb je wat aan en wat is aan te raden? Ik zou graag een studie willen met toch aardig wat talen en iets van management. Iemand ideeen? |
Moet je dat niet zelf beslissen :confused: Maar misschien is Toerisme en Recreatie iets, het is een hartstikke leuke opleiding. Met de talen engels en frans/duits en spaans/italiaans. Ook wordt er veel tijd besteed aan managment. Je hebt financieel managment, algemeen managment en marketing managment. Het is wel een moeilijke opleiding waar je veel voor moet doen.
|
Oke dank je voor de tip! XXXA
|
Is er niet zoiets als bedrijfscommunicatie op HBO-niveau? Toerisme en Recreatie lijkt me eigenlijk vrij loos :o
|
Misschien is HEBO iets (Hogere Europese Beroeps Opleiding). Dat is ook met talen en management enzo, dit is de link:
http://www.haagsehogeschool.nl/Oplei...Hebo/index.xml :) |
|
www.beroepskeuze.pagina.nl
staan allemaal testjes die je kan doen, zoek eerst iets uit wat bij je past en daarna heel snel opleidingen gaan zoeken. |
Dank jullie wel!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |