![]() |
sopranos
gisteren eindelijk voor het eerst een aflevering gezien, op ned. 3.
GEWELDIG zeg! maar was het het eerste deel van het eerste, of van een later seizoen?!?! |
Citaat:
|
Ik heb idd alleen maar lof over die serie gehoord en wil ook graag een keer kijken..... maar het komt er steeds maar niet van. :o
|
Citaat:
was allemaal nog te volgen ook :) |
Helemaal vergeten te kijken. Dan volgende week maar inhaken.
|
ik vind het een hele goede serie, alleen de aflevering gisteren was oersaai.
en heb ik de hele nacht de fucking peter gunn theme in m'n hoofd gehad argggh@! |
Het is idd een prachtige serie, maar sommige afleveringen zit je de hele tijd te wachten van "nu gaat er iets gebeuren" maar dan blijkt dat er helemaal niets gebeurt. Bij een maffiareeks verwacht je afrekeningen enzo, maar dat is er bij de sopranos vrij weinig. De dialogen vind ik lichtjes geniaal, vooral ook omdat ze gespeeld worden door zo'n goede acteurs.
|
Ik vind deze serie ook geweldig! Het heeft alles: humor, spanning enzovoort..!! :D Mijn moeder heeft de 3e serie al op dvd gekocht, dus ik volg hem nu niet op tv.. maarja
|
zaterdag is nog een herhaling voor de mensen die het willen volgen maar het gemist hebben
|
Tip voor de uitzending van volgende week
Ik heb serie 1 t/m 3 al op dvd en was eigenlijk van plan om serie 3 eerst op tv te checken en dan later weer op dvd! Nu heb ik kme toch niet in kunnen houden en heb aflevering 1 en 2 van seizoen 3, 2 weken geleden al stiekem gedraaid. Er viel me iets op aan deze aflevering wat ik een beetje weird vond: Als tegen het eind van de aflevering Toni en ik meen Pauly bij Toni thuis de gang in lopen om even iets te bespreken zie je de camera draaien als de camera dan richting de spiegel draait zie je in de spiegel niemand minder dan Pussy (die vorig seizoen op brute wijze werd afgemaakt door Toni)! En nu ik toch bezig ben nog ff een soort quiz, in dezelfde aflevering zie je ook nog de vader van Toni in de achtergrond lopen. Nu de vraag waar loopt hij!!! Verder veel kijk plezier en Soprano's Rocks (y) |
Citaat:
Ook brengt de serie prachtig de Amerikaanse samenleving in beeld. Tony is een hufter door te zeggen tegen Meadow dat ze niet meer met haar zwarte vriendje mag uitgaan omdat hij zwart is, maar andersom maakt haar vriendje het met haar uit omdat zijn ouders meadows ouders uit een sociaal te lage klasse vinden. |
Up. (y)
|
Beetje zinloze up dit, angezien maandag de laatste aflevering van seizoen 3 is geweest. Als je dit upt, zeg daar dan wat over.
|
fantastische serie, heb het eerste seizoen op video(:o) en ga me nog een dvd set halen, bovendien ga ik nu nog ff de herhaling van maandag kijken, dus, cheers(y)
|
ook ik ben sinds kort sopranos fan, had eerst een aflevering op ned 3 gezien. Vond het meteen knap in elkaar zitten en erg geloofwaardig. Vervolgens seizoen 1 gedownload en helemaal gekeken, nu spaar ik voor de dvd's :D
Gandalfini speel de rol van Anthony erg goed, zowel als mafia als huisvader komt hij zeer goed over. En in seizoen 1 is zn ma gewoon geweldig (y) |
Goede smaak Arjan! Ik had eerst geen zin om te kijken omdat het zo laat was, maar toen ik op vakantie een aflevering had gezien was ik verkocht. Geweldige serie.
|
The Sopranos is idd geniaal!
Ik heb seizoen 1 t/m 4 op dvd. Als er mensen zijn die weten wanneer seizoen 5 hier uitkomt of die het al gedownload hebben, moeten die mij pmén als het kan. Christopher is mijn favoriete karakter en daarna Silvio. |
ik zou graag alle afleveringen willen hebben op dvd (als kerst cadeautje ofzo, maar dat worden vast toch weer sokken ofzo :P)
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik geld had zou ik het ook kopen. De sopranos kan je ook makkelijk verschillende keren bekijken, het blijft leuk. Ook omdat je verschillende aspecten opvallen. De verhoudingen en dialogen blijven de moeite waard en er zijn altijd nog kleine dingen die je onbelangrijk leken maar toch belangrijk zijn voor het totaalbeeld. Topserie (y) |
Citaat:
heeft iemand nog een goede torrent-site? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij was ik de enige die ze had geleend. In ieder geval een van de weinige. Ik vind het toch jammer dat ik niet de orginele heb. |
Ik ben een die hard sopranos fan en heb ook seizoen 4 gekocht. Ik moet eerlijk toegeven dat seizoen 4 echt nu ene van mijn favoriete seizoenen is. Vooral de laatste aflv. wow. Ik ga niets veraden dit moet je echt zien!
|
james gandolfini is echt een über acteur<3 (y)
|
Citaat:
En seizoen 5 is de zwartste seizoen tot nu toe... ik kan niet wachten tot het uitkomt. |
Citaat:
Kolere, als je de seizoenen 1,2 en 3 samen aanschaft, kost het je nog steeds 240 euro! 80 euro per seizoen! Niet normaal man. |
Citaat:
|
Bedankt voor de tip. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |