![]() |
ziek zijn en masturberen
Wie masturbeert er wel eens als hij/zij ziek is?
Ik moet zeggen dat het me dan meestal niet echt interesseerd. |
ben zo goed als nooit ziek, alleen beetj hofdpijn ofzow, maar dar zal ik het niet voor laten
|
Als ik ziek ben is dat het laatste waar ik aan denk...
|
Als ik me echt beroerd voel dan masturbeer ik niet.
Als ik maar een klein beetje ziekjes ben dan is het natuurlijk de ultieme gelegenheid: lekker warm in je bedje. :) |
je kunt het natuulijk ook uit verveling gaan doen.
je ligt toch alleen maar in je bed. als je tenminste niet te ziek bent |
Toen mn vriend heel ziek was heb ik hem wel gepest, maar dat was meer zodat hij zich iets minder ziek zou voelen...
(jah op zo'n moment doe je echt alles om hem weer blij te maken:P) |
hm... nee... nog nooit gedaan. Wie weet volgende keer...
|
Als ik écht geen zin heb weet ik dat er iets met mij scheelt :p :D
|
Weleens gedaan. Puur om afleiding te zoeken. Als ik ziek ben is voor mij afleiding het snelstwerkende en effectiefste medicijn en verder wist ik toen effe niets beters. :bloos: :rolleyes:
Maar echt 'zin' hebben erin is toch wel het laatste wat in mij opkomt als ik me niet lekker voel. |
Citaat:
Maar om het echt niet te laten lukken moet ik wel héél ziek zijn. :bloos: |
nou,...
Masturberen terwijl je je niet lekker voelt of pijn hebt kan heel positief werken. Verschillende stoffen waaronder oxytocin zorgen voor een verzachtende werking! dus,... |
Ik moet wel heel erg ziek zijn om niet te rukken hoor, is weleens gebeurt, maar dan ben ik zo ziek dat ik amper uit me bed kom en heel erg veel slaap.
|
Citaat:
|
Endorfine stimuleert het immuunsysteen (y)
Maar als ik écht ziek ben dan heb ik de energie er niet voor. |
gisteren had ik een allergische reactie van pindasaus ( kortademis, snotterig, beroerd, hoofdpijn warm) en ik had ECHT geen zin in masturbatie, maar in een koude douche.
|
Meestal heb ik het veel te warm daarvoor als ik ziek ben.
|
Citaat:
|
Het helpt iig wel tegen een verstopte neus. (y)
|
gewoon huppakee
gaat goed + orgasme werkt beter tegen pijn al 1 asprine dus waarom niet? |
als ik griep heb en ik masturbeer enkele keren dan voel ik me ook beter
aanrader als je je slecht voelt nadeel is wel dat je dan moeilijk opgewonden raakt |
Als ik ziek ben heb ik meestal totaal geen zin in masturberen. Meestal heb ik niet eens zin in en energie voor de noodzakelijke armbewegingen.
|
Ik zal het eens proberen
|
Als je koppijn hebt is het klote :p
|
Citaat:
|
ligt eraan hoe ziek?
|
eergisteren nog gedaan, k was verkouden en beetje koortsachtig. Maar drie dagen in bed begint toch ook te vervelen.
|
Citaat:
k loop nu nog rond met 3 zakdoeken |
Als ik ziek ben is mastruberen het laatste waar ik aan zal denken.
|
Vreemd dat het bij sommige mensen het láátste is waar ze aan denken. Ik denk dan toch nog eerder aan masturberen dan aan hardlopen, om maar eens wat te noemen.
|
ben nu ziek en moet er niet aan denken...
|
Citaat:
|
ik heb al enkele dagen een zware verkoudheid neus verstopt ed
gisteren weer lekker gemasturbeert na een keer of 5 voelde ik me stukken beter en kon ik ook lekker slapen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is inderdaad t laatste waar k aan denk als k ziek ben... heb me energie dan meer nodig om beter te worden :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |