![]() |
Lingo
Groeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! Groeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! (n)
|
(n)
|
erg stom programma en nance is vreselijk.
|
ik zou daar wel eens in het publiek willen zitten en dan zo heel overdreven schreeuwen: Groen Groennnn! Aaaaaaah... Dat loijkt me echt lachen
|
"Raamneger"... R-a-a-m-n-e-g-e-r... GOED! :D
|
een HEMOPOMPJE!
Ja! :| |
De Vliegende Panters - Negentien Letter Woorden Lingo.
|
Francois > Robert............................................. > Nance
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o :cool: |
er zijn soms ook echt baggere fouten!! laatst klopte een woord echt niet, stond een letter gekleurd dattie voorkomt...komtie niet voor:S Vond 5 letterlingo trouwens beter...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goedkoop
|
Citaat:
|
Wat een dom programma is dat zeg, jeeezus (n)
Al die woorden die echte woorden moeten voorstellen (n) |
Citaat:
|
|
Wat leuk, daar had ik het net over, ook met dat hele geGROEOEOEOEN!!
Ik ga een keer meedoen aan dat programma en dan allemaal kleuren naar het publiek roepen. |
Citaat:
Als je alles zou geloven wat je op Kazaa tegenkomt dan kom je niet ver in deze maatschappij. Negentienletterwoordenlingo is NIET van de vliegende panters. Waar het wel van is weet ik zo niet. Maar als er een liedje staat "Smooth Criminal" van Marco Borsato en je hoort The Rasmus met "In the Shadow" dan ga je toch ook niet geloven dat het "Smooth Criminal" van Marco Borsato is??? Zo zwerven er ook ontiegelijk veel Hans Teeuwen sketches op kazaa rond die NIET ik herhaal NIET van Hans Teeuwen zijn! :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Niet. Maar we gaan et pollen. |
Citaat:
|
|
Zucht...
|
Citaat:
|
Ajmouse is ienmand met tijd te veel
|
Vreselijk.
|
Wanneer laat die oud-presentator van Lingo zich nu eens eindelijk castreren? :s:o:D
|
19 letterwoordenlingo = Arie & Sylvester
- v-r-o-u-w-e-l-i-j-k o-r-g-a-s-m-e!!! - Jury?? Neeee.... bestaat niet... |
Citaat:
op kazaa staat gewoon de verkeerde artiest ervoor.. |
ik heb het op de pc en dan is het wel leuk (y)
|
Citaat:
maar het programma zelf is toch echt bedrog. Hoe kan een programma nou elke dag zoveel geld weggeven? En al die mensen zijn natuurlijk voorgeprogameerd |
Citaat:
Jij niet zo te zien :p mijn nick verkeerd geschreven, en nog een woord. Ook geen punt op het eind van de zin. Hey, als je het zo druk hebt, waarom post je hier dan? ;) |
http://images.picsearch.com/is?12631382038
hehehe kheb de groene bal :D -stupid program- -yes-it-is-the-truth- groetjes léon |
Citaat:
Ik geloof niet alles wat ik op kazaa tegenkom, DOH (n) En die vergelijkingen die je maakt slaan ook op kaas |
Citaat:
|
Citaat:
kaasAA :o |
Doesputje :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
herfstkaas :) (y) |
Citaat:
maar ik meen me te herinneren dat ik ooit in een show van de vliegende panters ook een stuk heb gezien mbt lingo, maar nu weet ik het niet meer zeker :o |
Citaat:
|
Als ik in dat programma zat zou ik allemaal woorden als beflap, kutlip, balzak etc. proberen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn er nu nog mensen die denken dat het van de vliegende panters is dan? :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |