![]() |
Koninginnedag!
Allow,
Weet iemand van jullie nog leuke spelletjes voor Koninginnedag? Waar veel misschien wel :P veel geld mee verdient? zou mooi zijn :) |
Nee
|
je kan oude spullen verkopen maaruh spelltjes weet ik niet,sorryy
;) ;) ;) |
Vliegtuigjes vouwen.
|
ga op rommelmarkt staan:)
|
Schoenen poetsen. (y)
|
Strippen... :cool:
|
Citaat:
Een paar dozen rotte eieren kopen en mensen voor geld mee naar je hoofd laten gooien. |
koekhappen, ski race jaja de pret kan niet op, op die dag :rolleyes:
|
Ben ik blij dat ik met Konningedag in Berlijn zit!
|
lucky you :eek:
|
Citaat:
|
albert kuijp <3 als je dat zo schrijft :bloos:
|
je hebt toch ook met zon emmer met water waar je een jenever glaasje inzet en dan moeten mensen geld proberen erin te laten vallen als het dan lukt dan krijgen ze een euro ofzo :p
|
Ik heb wel eens een meisje zien slapen op straat, met het bordje 'ik word slapend rijk' :D
maar ik denk dat je daar iets te oud voor bent. |
Spijkerpoepen
|
Citaat:
Ik weet wat je bedoeld, maar het klinkt zo stom nu. Sorry ben melig :o |
Citaat:
|
Citaat:
spijkerpoepen :cool: :p |
Het bierspel natuurlijk (Y)
strippoker. Alles waar de koningin zelf niet aan mee zou doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals ik je al eerder had verteld:
Doe alsof je van de belastingsdienst ben en haal bij ieder kraampje 40 % op van de winst. Wie weet lukt het ook nog. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uhm.. van die spelletjes zoals een eieredopje in 't water en dan geld in gooien.. als het ze lukt om darain te gooien het dubbele terug..:) Geen zin om te denken.. |
- Grasjoints verkopen (verkoop ze als echte joints).
- Rollen en hollen (tasjes jatten en hard wegrennen). - Niet neuken maar beuken (doen alsof je een hoer bent en zodra de gordijntjes dicht zijn je 'klant' laten betalen en neer laten knuppelen door iemand die verdekt opgesteld staat in je kamertje. - 'Hoofddoekje leggen, niemand zeggen'. :D - Radicale moslims pesten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga feesten, en reageer dan gelijk mijn feestvreugde af op Tofke. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeps, pleonasme. :( Dat is de eerste taalfout van deze maand. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Links is toch echt de gevaarlijkste kant hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laat je uitdagen voor een gevecht, entree is 5 euro, als je wint, is diegene zijn geld kwijt. als je verliest 50 euro voor het persoon :cool: (y)
|
Citaat:
On topic: Twister, altijd leuk. Of levend schaakspel. |
En bovendien, Tofk3 is zelf ook facist, dus dan zegt men weer dat de kogel van links kwam. "Extreem-rechtste Forumbaas+ s.com vermoord gevonden in partijgebouw NCPN."
|
Nee, ik ben Limburger, dus ik doe niet zo veel met Koninginnedag.
|
Mag ik daar ontopic nog aan toevoegen dat ik Jan Marijnissen een heel irritante en gevaarlijke man vind? Of ging dit topic niet over politiek? :D
|
Citaat:
net zoals op de andere 365 dagen van het jaar. Jaaa, dolle boel in limboland. (y) |
Citaat:
|
Dat is allemaal van hetzelfde toch.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |