![]() |
mijn afwezigheid
Beste Allemaal,
Jullie zijn ongetwijfeld allemaal er van bewust dat ik praktisch afwezig ben geweest de afgelopen tijd. Dit komt door het een en ander aan vrij serieuze en ernstige psychische problemen waar ik op dit moment mee te maken heb. Van de week moet ik naar de bedrijfsarts die mij volgende week waarschijnlijk doorstuurt naar de psycholoog. Mijn afwezigheid zal dus naar verwachting nog iets langer duren omdat het me 'allemaal' weinig kan schelen op dit moment. Ik zal wel af en toe een kleine reply schrijven. Als je meer wilt weten mail je me maar of msn: deadlock1981@hotmail.com Groetjes en tot forums, DeaDLocK |
heel veel sterkte iig Dead!
|
Vervelend voor je dat je je klote voelt, maar dit is een D&A-forum. Geen korrelatie-online.
Dit is overigens niet vervelend bedoeld. edit: sterkte |
Citaat:
|
Citaat:
|
sterkte dude :(
|
Ik had zoiets hier al laten doorschemeren :). Iig nog steeds veel sterkte, en sluit je hem zelf ook weer?
|
Sterkte, dude.
Let the people in white coats make you better, and happy. :) |
njuh, ik vraag me af wat je hebt
|
Citaat:
maar aan needlefreak z'n reactie te lezen (cool trouwens om te lezen dat jij er ook nog bent, nf :)), moet hij een poosje van de d&a afblijven. :s |
Citaat:
|
Citaat:
die gast heeft nu waarschijnlijk toch al een volle inbox met de vraag "wat heb je?" dus mnee doen we maar niet. sterkte iig deadlockje |
Citaat:
|
Citaat:
Deadlock, succes&sterkte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
sterkte deadlock (y)
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
*me wishes you luck.. Get well, soon!* :)
|
|
juh deadlock dude sterkte ende succes aan u toegewenst
|
^ja jij ook he met je lepra (y)
|
Citaat:
|
Yooooooo naaldmans :D
Citaat:
Maarja jezus beeft en neophyte leeft. |
Citaat:
sjonge, wat fijn. nu hebben we misschien medelijden met je. |
Citaat:
en nu doe ik hem zelf wel dicht. Dit topic was er niet om Needle af te zeiken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |