![]() |
jongens & vibrators
Hoi, mischien beetje raar onderwerp, maar ik zit er wel beetje mee. Heb een goede vriend vertelt dat ik af en toe wel eens de vibrator van m'n vriendin gebruik. Hij heeft het door verteld en nu wordt ik door iedereen voor flikker uitgescholden , hoewel ik dat echt niet ben. ik neuk graag met meiden. Zijn er echt niet meer jongens die dit doen. Ik vind het erg lekker om de vibrator in mijn kont te steken en hem dan te laten trillen. Ik trek me dan af, en kom veel lekkerder en sneller klaar. Zijn er meer jongens dit die lekker vinden. hoop wat van jullie te horen
|
Dat hij geen explosief orgasme wil hebben door zijn prostaat te stimuleren is zijn probleem. Leuke vriend trouwens, dat hij het aan iedereen verteld. :rolleyes:
tip: www.pabo.nl |
ik zou het niet doen
maar ik heb er geen probleem mee |
zo leer je je echte vrienden maar weer even kennen!
Nee ik doe het zelf niet, maar jah als jij dat fijn vindt waarom zou ik je daarom op veroordelen? Gewoon door gaan en niet reageren op de comments. Ps weet je vriendin ook dat je dat doet? |
whatever floats your boat :)
|
Ik kan me wel indenken hoe dat opwindend zou zijn, maar zelf doe ik er niet aan zulke dingen. Daarnaast heb ik het niet zo op vibrators en seksspeeltjes, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
Leuk dat je vriend dat dan doorverteld (maar zulke dingen lijken me ook niet slim om met vrienden te bespreken). Maar wat kan het jou schelen dat ze suggestief doen daarover. Bi zijn is toch 'hip'? :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog steeds geen reactie gehad van boys die het ook doen. Volgens mij ben ik echt de enige. Of is het toch nog een taboe????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar mijn info is dat nog niet voldoende: het wassen alleen!!!
Als je het nogmaals doet doe het dan met een condoom om die vibo. Enne mocht je daar geen zin in hebben, steek er dan geen meer in je reet. Ik neem namelijk aan dat je niet wil dat je vriendin dankzij jou een of andere lekkere kontschimmel oploopt aan haar geslachtsdeel!! :s |
Citaat:
[edit] http://www.sexwoordenboek.nl/candida.html (als het de mijne was, zou ik het je afschuwelijk kwalijk nemen als ik door jouw domme schuld zo'n fucking schimmelinfectie opdeed, want 't zijn infecties die in veel gevallen erg vaak terugkomen, als je ze één keer gehad hebt... je kan er jaaaaaren last van hebben...) [/edit] xxx |
Unicura-zeep?
|
idd wel ff goed ontsmetten want als je t ooit verteld of ze komt t te weten omdat ze bv ineens binnen komt lopen dan zal ze dat niet echt lekker vinden denk ik.. gewoon ff condoom erom dus!
|
Citaat:
|
Citaat:
of durven jullie er niet voor uit te komen dan. of mischien gebruik je geen vibro , maar wel wel een kaars of zo? |
Ik weet dat er meer zijn die het doen, maar het is niet echt geaccepteerd. Niemand zal het vrijwillig toegeven.
|
Citaat:
|
ik vind het niet raar. als ik mn vriendje zou betrappen zou ik even scheef kijken (verwacht het nl. niet van hem, maar wie weet...) en daarna waarschijnlijk wel gewoon mee gaan doen :)
iig.. ik vind het niet raar. tis toch lekker? als je hem nou in je oor zou stoppen, mjah... |
Of de vibrator kookwassen.
|
kun je niet doen asof het een grap is? het is tenslotte wat ongewoon, dus als jij er een beetje lacherig overdoet met zo'n houding van "tuurlijk joh... heb je trouwens laatst nog bezoek gehad van de paashaas?" zal met een beetje mazzel niemand je vriend meer geloven en staat 'ie zelf voor lul :evil:
|
Citaat:
Maar het is een taboe. En de meeste mensen zullen je inderdaad voor flikker uitschelden. Maar what the hell? Jíj vindt het toch lekker! Alleen pas wel een beetje op met bacteriën uit jouw anus die je vriendin binnen krijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Laat ook maar!!!! (een kaars? :eek: :eek: :eek: ) |
ja ik zou goed ontsmetten anders ist smerig en zou nooit met 2en 1 ding gebruiken,maar vindt het niet gek dat je het doet ;)
waarom zou meisje het wel mogen en jongen niet :confused: Mijn ex vond ook fijn als ie daar ietswat gestimuleerd werd,orgasme was heftiger enzow. Waarom vraag je niet aan je vriendin of ze tijdens het vrijen zoiets bij je wil doen? ;) |
En je omschrijft die gast nog steeds als 'een vriend van je'?
Natuurlijk betekent het niet dat je homo of bi bent als je een vibrator in je anus stopt, want een vibrator is geen man maar een machientje. Dat lijkt me vrij eenvoudig. En niet erg veel jongens zullen misschien niet op die manier masturberen, maar op zich is het helemaal niet raar; de prostaat van een jongen of man kan immers het makkelijkst gestimuleerd worden via de anus, en ik heb horen zeggen dat jongens/mannen dan véél fantastischer orgasmes krijgen. Er zijn trouwens wel aardig wat jongens die gewoon met een vinger hun anus stimuleren tijdens het aftrekken. Wat jij doet is gewoon een stapje verder dan die vinger, maar het komt op hetzelfde neer :) Wel heel goed altijd schoonmaken als je 'm gebruikt hebt, of een condoom erom doen, maar dat was al gezegd. |
Citaat:
|
als je goeie relatie hebt kun je er eerst toch over praten met haar,weet zeker dat ze het echt niet raar zal vinden en misschien vindt ze wel leuk om uit te proberen met je ;)
Ik vond niet echt raar of vies of wat dan ook,was gewoon soort extraatje voor hem dat ik hem op dat moment graag gaf :bloos: |
Citaat:
|
ben ik de enige die deze kerel niet helemaal serieus neemt??
Heeft overigens niets met het onderwerp te maken dat ik hem niet serieus neem, maar meer met de toon van zijn posts. |
Citaat:
*kijkt naar topic "forumscharrels"* :evil: Ohja. :o :D |
Wij weten het allebei en elke beetje ervaren forummer wéét het - het Psychologieforum trekt alleen grensgevallen aan, het Liefdesforum trekt alleen brokenhearted stumperds aan en het Seksualiteitsforum trekt alleen geile beren en krengetjes aan. Het is een feit, birds of a feather flock together :o
|
Ik ben geen kreng. Hooguit verdorven.
|
Citaat:
TS: Ik ben geen jongen maar ik zou het als vriendin niet erg vinden, geloof ik. :) |
Citaat:
ik ben een geile beer. Heb het liefst elke dag sex, en aftrekken doe ik ao wie zo elke dag. Niks mis mee toch? Vind het alleen jammer dat er zo weinig gozers reageren. Of ze zijn te laf om het mischien toe te geven, want ik heb ook een topic gezien over kontvingeren, en dat doen wel veel jongens. Maar blijkbaar is dit taboe? |
er zitten op seksualiteit gewoon meer meisjes dan jongens, dus posten er ook meer meisjes dan jongens :)
|
Citaat:
Lijkt me wel vaag.. ik ben ff een kwartiertje of half uurtje weg en hij stopt zo'n ding in z'n kont, terwijl ik nog niet eens wist dat hij dat ooit deed of wou proberen.. En had ie dan niet ff kunnen wachten totdat ik terug was? |
eeh...is dit een bericht dat ik serieus moet nemen?
|
Citaat:
Als je zo over je vriendin spreekt :| Citaat:
|
Citaat:
Verder heeft het weinig met laf te maken, ik denk dat gewoon bijna geen gozers dit doen, vandaar dat je weinig respons krijgt. |
Citaat:
@michael055: Het is in ieder geval zo dat ik er volstrekt niet vreemd van opkijk als jij het prettig vind om jezelf anaal te stimuleren. Ik doe het zelf overigens niet, maar ik zal ook niemand veroordelen die dat wel zou doen, dus jou ook niet. Ik denk dat het in bepaalde opzichten inderdaad nog een taboe is, maar dit forum is er nu juist voor bedoeld om taboes te doorbreken in plaats van ze in stand te houden, en het lijkt er op dat jij in ieder geval bereid bent om de eerste stap tot het doorbreken van dat taboe te zetten, iets wat ik zelf zonder meer kan waarderen. |
Sommige jongens zijn gevoelig in de streek van hun anus als ze geil zijn. Meeste daarvan zijn homo's :rolleyes:, maar indien je geen homo bent...is er nog steeds hoop :rolleyes:...denk ik...miss ben je slechts biseksueel :)
Als je je er goed bij voelt, waarom zou je het dan laten? :) Maar als je niet voor "flikker" wil uitgelachen worden, zou ik er niet zo open en bloot over praten :evil: en neen hier heb ik dus :nono: GEEN :nono: ervaring mee hahahaha... |
Citaat:
|
Citaat:
-het verband dat je trekt met homosexuelen vind ik zeer kort door de bocht. |
Ik denk dat ik deze topic maar eens op slot ga doen. Het gaat op dit moment meer over het al dan niet serieus zijn. Bovendien begin ik ook erg te twijfelen aan de intenties van de topicstarter om eerlijk te zijn.
Met een goede reden om hem weer open te doen mag je me altijd een PM sturen. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |