![]() |
anorexia
hey!
ik ben een keer bij gym flauwgevallen. nu zegt iedereen uit m'n klas dat ik anorexia heb terwijl dat niet zo is. weet iemand wat ik hier tegen kan doen? |
Sowieso ff hier je topic verwijderen en het dan in het deelforum Lichaam & Gezondheid je vraag opnieuw stellen.
|
Citaat:
|
hmmm, het zou ook kunnen dat je te weinig had gegeten die dag...
|
Citaat:
anorexia heeft ook wat met eten en drinken te maken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
---> Lichaam & Gezondheid
|
Hmm, hoeft echt niet anorexia te zijn...
Hoe gebeurde het? Werd je wit, voelde je je al ongeveer een half uurjte van te voren steeds zwakker worden enzo? Dan heb je je die dag teveel ingezet, dat heb ik ook eens gehad. Kwestie van op tijd stoppen en ff rustig zitten, wat eten en drinken, klaar. Viel je zomaar flauw, zonder enige reden? Sorry, dan kan ik je niet helpen. Maar het heeft hoogstwaarschijnlijk wel iets met voeding te maken. P.S. Anorexia is een ''phsychologische ziekte''. Dat zou je zelf moeten weten of je het wel of niet hebt volgens mij... |
Citaat:
Verder: wat was de oorzaak van het flauwvallen volgens jou, waarom denken anderen dat je anorexia hebt? |
Volgens mij wil ze iets weten over wat ze tegen de opmerkingen kan doen, niet zozeer over het flauwvallen/anorexia gedeelte.
Maar ja. |
Citaat:
|
Hej!!
Gewoon laten zien dat dat niet zo is!(als dat iig t geval is) Laat ze zien dat jij van lekker eten houd, eet een keer een mars in de klas, vertel over je chocolaverslaving weet ik t wat, of geef een goede reden waarom je bent flauwgevallen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
negeren, gewoon doorgaan met je leven, gaat vanzelf voorbij, over een paar weken denkt niemand er nog aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |