![]() |
Verhuizing bedrijf tevens andere provider
Ons bedrijf gaat verhuizen, we blijven in dezelfde stad gevestigd maar willen overstappen op een andere provider (telefoon, internet).
Momenteel maken we gebruik van ISDN2 (x4) we hebben dus 8 lijnen in gebruik. Ik zou er graag achter komen of de mogelijkheid bestaat tijdig (medio juni verhuizing) over te stappen naar een andere provider (nu novaXess) met behoud van eigen nummers. Ik heb al contact gezocht met meerdere providers, waar ik elke keer een ander verhaal krijg, maar het komt er op neer dat dit alles grotendeels afhankelijk is van KPN :confused: Zijn er mensen die in een soortgelijke situatie hebben gezeten, waar hebben jullie voor gekozen? En is er iemand die misschien een site met prijsvergelijkingen weet te vinden? |
In nederland heb je 2 ADSL netwerken..
Dat van KPN en dat van bbned. xs4all, planet en hetnet zitten op KPN. Demon, Tiscali, TweakDSL op bbned. (en nog een hoop andere, maar even de bekendste) Als je ADSL neemt moet jeen zakelijk abonnement hebben.. Op de website staat over het algemeen wel informatie over de kosten ed, en anders waar je contact moet zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ok, TS moet even wat duidelijekr zijn :p |
Sorry ik bedoel dus ISDN.
Het belangrijkste voor mij is nu te weten hoe lang het zou duren voor er een nieuwe verbinding in gebruik kan worden genomen bij verhuizing binnen dezelfde plaats, wat het goedkoopst is en of hetzelfde nummer kan worden behouden. We moeten dus weer 4xISDN 2 hebben. |
Citaat:
Maar wel de meeste kwaliteit, en ik denk ook de snelstein aanleggen.. Maar ik betwijfel of iemand hier er echt verstand van heeft.. Als ik jou was zou ik me tichteren tot de telecom bedrijven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |