![]() |
bang iemand kwijt te raken
Ik heb een lieve vriendin, al 2 maanden
Ben gek op haar, maar ben zo bang haar kwijt te raken. Ze gaat binnekort 3 weken alleen op vakantie, ze gaat volgend jaar studeren en op kamers... Ik ben echt bang haar kwijt te raken. Ik weet dat ik er geen zak mee opschiet, maar het knaagt gewoon zo Ik weet ook dat ik moet genieten van de momenten dat ze bij me is enz Ik kan haar (denk ik) ook wel vertrouwen, maar ze zal andere mensen ontmoeten enz Hoe kom je hier vanaf? |
ik weet het niet.. Als ik het wist zou ik zelf ook niet jou probleem hebben. :(
Maarja dat je bang bent om iemand kwijt te raken zegt wel dat die persoon veel voor je betekent. :) |
Aan de ene kant is het positief het betekent dat je erg veel om haar geeft.
Aan de andere kant moet je oppassen dat het haar niet beklemt, dus doe een beetje rustig aan. Het wend vanzelf |
praat er met haar over, misschien kan zij je iets geruster maken :)
|
Je denkt te ver vooruit. Ze gaat pas volgend jaar op kamers. Er kan zoveel gebeuren in de tussentijd. Geniet van haar nu.
Ja ik kan me voorstellen dat je bang bent omdat ze 3 weken op vakantie gaat. Ze zal vast contact leggen met mensen en misschien zullen er ook (leuke)jongens tussen zitten. Maar ja dan nog kun jij er niks aan veranderen. En dat ze straks jongens leert kennen betekent niet gelijk dat ze vreemd zal gaan. En als ze dat zou doen, dan weet je ook gelijk hoeveel jij voor haar betekent. |
Snap wat je bedoelt, ik ga ook binnekort op kamers en wil dan ook geen relatie hebben. Je krijgt een totaal ander leven, ontmoet heel veel nieuwe mensen, krijgt opeens ontzettend druk sociaal leven en je zal zelf ook nog wel veranderen.
|
Ik ben bang m'n beste vriendin kwijt te raken en ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. Maar je hebt in ieder geval een lotgenoot... ;)
|
Citaat:
naja dat is ook helemaal niet waar hoor ik woon nu al praktisch op kamers, heb een relatie van 2,5 jaar en het gaat ontzettend goed. stel nou dat je ontzettend verliefd wordt op iemand en die gene op jou? zeg je dan ook: ja ik wil niks want ik ga op kamers :confused: |
Citaat:
|
één woord: vertrouwen.
als zij helemaal weg van je is, gaat ze dus níet voor een andere jongen. als ze niet helemaal weg van je is, wel, maar in dat geval: liever kwijt dan rijk toch? er zijn nog meer vissen in de zee! |
Ik ken het, tjah ik heb niet echt veel toe te voegen, maar ik ken t wel...
zucht "the burdan of love" (schrijf ik t goed ?) |
burden dacht ik
ja, ik ken het wel. maar als ze pas over een jaar op kamers gaat wonen.. leef dan gewoon in het nu joh. ik vind jou zelf al heel reeel trouwens, zoals je zelf zegt zal ze altijd nieuwe mensen ontmoeten en dat kun je toch niet tegenhouden. probeer het wat meer van je af te zetten.. en gewoon blij met haar en met wat jullie hebben te zijn :) |
Wat goed voor je is, blijft toch wel :)
|
Ik snap niet waarom mensen bang zijn, als je relatie goed is zal er niks misgaan, gaat er iets mis dan is er iets mis met je relatie. Klaar.
Je kan het toch niet verhinderen met wantrouwen, het werkt alleen averechts. |
Citaat:
|
hier kom je niet vanaf
in een vakantie worden vriendinnen helemaal maf, en doen ze rare dingen. dus maak het maar vast uit voordat ze gaat... had ik dat maar gedaan. :o :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
als het echt goed zit tussen die twee is er niks aan de hand. en btw: dit is toch geen oppepforum? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |