![]() |
Sims (problemen na uitbreiding)
Hallo :)
Ik heb de Sims Deluxe, deed het altijd prima. Nu heb ik Sims Hot Date erbij (officiele versie), en nu doet het geluid het niet meer, kan ik sommige huizen niet in, en kunnen sommige voorwerpen van Sims Deluxe niet worden geladen :s Ik heb hem al eens opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp niks. Ik kan nu dus niet meer in het huis van mijn familie (dan sluit ie het spel vanzelf af :confused: ) en daar ben ik niet blij mee. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? |
tjek iig ff www.ea.com mss is dr een patch voor the sims uit. verder weet ik het ook nie, ik heb het spel niet zelf (aangezien het met afstand het slechtste spel ooit is :rolleyes: ).
|
Citaat:
|
ik heb hetzelfde probleem.
had eerst deluxe geinstalleerd ging allemaal goed totdat ik besloot sims vacation ook te installeren want nu ben ik een heleboel voorwerpen kwijt. Krijg ook steeds de melding "er ontbreken voorwerpen. sommige voorwerpen in het huis konden niet worden geladen" iemand die weet hoe ik mijn voorwerpen weer terug krijg??? |
je boedoelt dat je de geld code zoekt?
|
Ik heb dit probleem ook gehad. En toen ik na een hele tijd weer is het spel ging installeren, deed-ie het ineens wel :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |