![]() |
Lentedichtsel
Lente
De schoonheid der lentebloesem Het beginsel van de bladeren Verleidt vlinders te fladderen, in de hemelsblauw gekleurde lucht De zonnestralen der kriebelwarmte De schittering in de kabbelstroom Verleidt blijdschap zich te uiten, in een diepe lentezucht Geniet! en.. geef liefde een vrije vlucht |
Het gooit zichzelf gewoon neer en vraagt erom gelezen te worden. Het onderwerp spreekt me ook aan, mischien kan je proberen meer in zinnen te schrijven?.
Voorbeeldje: Lente De schoonheid der lentebloesem, het beginsel van de bladeren. Verleidt vlinders te fladderen, in de hemelsblauw gekleurde lucht. De zonnestralen van kriebelwarmte, De schittering in de kabbelstroom. Verleidt blijdschap zich te uiten, in een diepe lentezucht. Geniet!, en geef liefde een vrije vlucht. :) Groetjes! |
leuk! vrolijk, tovert een glimlach op mijn gezicht (Y)
alleen vroeg ik mij af of "De schoonheid der lentebloesem Het beginsel van de bladeren" het onderwerp van "verleidt" is. verleiden die twee dingen de vlinders om te fladderen, of zie ik dat verkeerd?:) |
Lente
De schoonheid der lentebloesem, het beginsel van de bladeren. Verleidt vlinders te fladderen, in de hemelsblauw gekleurde lucht. De zonnestralen van kriebelwarmte, De schittering in de kabbelstroom. Verleidt blijdschap zich te uiten, in een diepe lentezucht. Geniet en geef liefde een vrije vlucht. ik zou hem zelfs nog zo veranderen, klinkt ie voor mijn gevoel nog mooier. |
het laatste gedeelte was meer een bijzin..
een soort spreuk! dus ik dacht dat ie wel leuk was zo ;-) ja is het onderwerp! zit ik dan mis met die T ? en meer in zinnen is wel leuk maar die worden zowiezo in stukken gehakt lange regels vind ik minder fijn lezen liefs Joyce! |
Citaat:
|
*lacht*
helemaal waar ;-) bedankt voor reacties liefs joyce |
leuk, schattig. Kribelwarmte is erg leuk gevonden. Verder gewoon een leuk gedichtje :). nou nog echte lente en niet af en toe regen :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |