![]() |
Nieuw Nr: Slipknot - Duality
http://members.home.nl/timvson/Liedj...ty_(Promo).mp3
Stone Sour? Naja ik weet niet wat er met slipknot gebeurd is....'t nummer is wel oke maar het is gewoon niet zoals slipknot (vroeger) was... Wat vinden jullie van dit nr..? Ik vind het sprekend Stone Sour... Reply dan GVD :P |
ja baasje. is allang uit die muik. en is idd het baggerste nummer op de cd als je het mij vraagt. krek.
|
Citaat:
|
Dan vond ik Left behind toch nog een pak beter, hoor. Dit vind ik ronduit slecht en totaal niet slipknot. Left behind is nu ook niet het slipknotterigste nummer, maar dat vond ik toch echt wel goed.
Heb nu dus 3 liekes gehoord van den derde vanSlipknot en ik vrees eigenlijk voor de rest. Pulse of the maggots is goed, duality slecht en da één op de website bij #1 pagina moet ik nog een mening over vormen. Ze hadden denk ik beter bij Ross robinson gebleven as producer (net zoals Korn indertijd met ftl...) |
post dit gewoon niet.
|
wel lachen drumwerk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry carn, dit is niet eens het slechtste nummer op de cd. Zonet "welcome" doorgestuurd gekregen. Niet alleen zit daar weer zo een bagger-solo in. de rest is nog erger.
Begin ook een hekel te krijgen aan hun gitaar geluid. bij pulse klonk het nog vet, maar bij duality en welcome....*puke*. Ik zou nog echt gaan geloven dat ze KRANK-amps gebruikt hebben. Die cd wordt niets anders dan een dure onderzetter vrees ik. |
|
ik vind het op zich wel een lekker nummertje, maarja ik vind stone sour ook goed
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |