![]() |
Natuurkunde1
Hallo examen kandidataaaaaaatjes. Weten jullie toevallig of er hoofdstukken vervallen dit jaar??? In de examenbundel staat nl. bij Beeld en Geluid dat dit niet geldt voor examen2004. Aangezien die man van ons daar toch nix van weet of ons dat niet verteld wild eik dit aan jullie vragen. Ik moet het trouwens goed maken want sta er een 4,7 voor :eek:
|
Ik weet alleen van Natuurkunde1,2. En dat moet ik dan nog ff opzoeken om het precies te kunnen zeggen. Ik weet wel dat Nat1,2 optica erbij heeft en jullie hebben dat niet
|
http://www.citogroep.nl/vo/ce/havovw...ws/eind_fr.htm
Staat niets bij over natuurkunde, dus ik neem aan dat je gewoon alles moet doen. |
Citaat:
Toch maar even je docent vragen dan :) |
voor natuurkunde 1 van de Havo vervalt het hoofdstuk over beeld en geluid, in het boek scoop is dat hoofdstuk 5 (y)
|
trouwens je kunt hyet vinden op www.kennisnet.nl
|
Vervalt het onderwerp over licht en lenzen ook niet voor natuurkunde 1
|
Ja zoiets stond ook in de examenbundel: Beeld en Geluid maar onze bijles natuurkunde leraar zei dta we het toch moesten lereb omdat ze er toch altijd sneaky iets over vragen :eek:
Lenzen en licht hoort toch Beeld neem ik aan :rolleyes: Offtopic: Succes allemaal he(y) |
oww :bloos:
|
oh
beeld en geluid. Die mafkees van ons zegt er ook niets over. Vind het wel ruk dat dan die lenzen en optica niet meedoen dan. vond ik juist zo makkelijk. zou wel zakken voor na stom piep vak. |
Citaat:
|
er staat bij natuurkunde12 dat
C2 Beeld en Geluid, subdomein eigentrillingen en golven vervalt. zijn dit die eerste 2 hoofdstukken van havo NT 3 Natuurkunde Overal? |
http://examen.kennisnet.nl
daar staat alles wat je moet weten op |
optica, beeld en geluid en lenzen dus niej...ff voor de zekerheid; beeld is dus brandpuntsafstand etc... (?)
Mijn ouwe heer voor natuurkunde sei dat... :D |
natuurkunde was een eitje.
alhoewel ik had verwacht dat het moeilijker was. ik zit tussen de 5.5 en 7 dus ik ben super tevreden omdat ik maar een 5.2 mocht halen. mijn docent zei tegen mij dat ik blij moest zijn als ik sloeg voor natuurkunde met een 5. |
Natuurkunde was echt *PEEP*!!!!!!!!!
ik heb uitgerekend dat k ongeveer een 3.7 heb :evil: en ik moes een 5.5 halen :( Nou wiskunde dus heel goed doen..... :s xxxxxxxxx |
Citaat:
|
6,2 - 7,7
Minimaal |
Citaat:
oh das minder....:( ik heb mijn antwoorden niet genoteerd (voor me zelf) dus ik kan niet mijn punten berekenen...maar goed... ik had het moeilijker verwacht.... en het was niet zooo moeilijk ik sta 8,7 dus ik mag een 2,3 halen.... dat is hopelijk wel gelukt.... |
Ik sta een 4,7 dus moest een 6,3 halen. Als ik goed heb nagekeken heb ik 49pnt wat ikk erg goed vind van mezelf want ik vond het tress moeilijk!
Ik heb nu dus tussen 5,9 en 7,3 ik hoop dat ik dus die 6,3 haal. Nu maar hopen dat bio en wis goed gaan. Sk is iig al vold.! |
goed joh,
volgens mij is dit algemeen best goed gemaakt dan. ofnie? |
Citaat:
|
Zelf vond ik 'm best lastig , alhoewel er wel een paar opgaven waren die echt te doen waren , ik heb een cijfer tussen de 4,3 en de 5,8 en ik moet een 4,7 halen om geslaagd te zijn voor het vak , laat ze a.u.b de normering goed doen... :bloos:
|
Citaat:
nou dan moeten we maar gaan klagen...! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |