![]() |
'this is good news for people who like bad news'
heeft iemand het nieuwe album van modest mouse al gehoord? ik heb alleen nog de single 'float on' gehoord. belooft veel goeds!
live streaming videoclip http://www.sonymusic.com/artists/Mod...idFull_300.asx graag een mening over het nieuwe album, ik had gehoord dat die net zo goed was als 'this is a long drive for someone with nothing to think about' |
wat is het voor iets? had het namelijk bijna gedownload.
|
ja ik heb em gehoord. ik vond t wel leuk volgens mij
|
Citaat:
eh, een live streaming videoclip in windows media player formaat van 'float on' van modest mouse |
Citaat:
|
check moon & antarctica het beste album van modest mousE~!
|
Citaat:
nou dit is indie rock, andere noemen het emo. |
Citaat:
ja, doen! |
Ik heb hem al gehoord en hij is goed, bestelling is onderweg, trouwens, eigenlijk vind ik the lonesome crowded west leuker dan the moon & antartica. :o
Over wat beter is oordeel ik nooit, hehe, uit voorzorg. :) |
Citaat:
mwoah, beide zijn even goed. maar je kan ook praten over wat de slechtste albums zijn 'sad sappy sucker' is niet echt heel geweldig voor een eerste album. en 'The Fruit That Ate Itself' is ook niet erg fantastisch. |
ik dig Modest Mouse wel.
|
Als ik geld heb, dan koop ik het album wel. Ik vond The Moon and Antartica niet per se beter dan the lonesome crowded west, wel gepoleisder.
|
Fijn album.
|
Ik vind het wel een vette cd, maar niet zo goed als the lonesome crowded west.
|
ik vind de video erg leuk...
...en het liedje ook wel... |
drijvende schapen zijn inderdaad leuk.
modest mouse is gaaf... |
Citaat:
ben wel benieuwd naar het nieuwe album en modest mouse is inderdaad echte emo. & dus niet emo zoals de meesten het hier kennen. |
haa, ik heb het nieuwe album nu!
modest mouse samen met 'the dirty dozen brass band' op sommige nummers. en een nieuwe drummer 'benjamin weikel' ipv 'jeremiah green' en nu zit ook 'dan galluci' bij de band. weer geinige modest mouse teksten zoals in het nummer satin in a coffin: 'are you dead or are you sleeping? I sure hope you are dead' of 'the good times are killing me': Fed up with all that LSD. Need more sleep than coke or methamphetamines. Late nights with warm, warm whiskey. I guess the good times they were all just killing me. dit album is echt gaaf! |
ik heb hem nu ook binnen
ik vind hem erg hip... |
waarom?
|
hij's vet. klinkt als The Cure op een zonnige dag bij sommige nummers.
|
Citaat:
wat zit jij nu weer ontzettende onzin te lullen. je spreekt van echte emo? modest mouse heeft nooit deel uit gemaakt van die old-school scene, meer indie-rock a la built to spill enzo. |
de eerste keer dat ik het hoorde vond ik het ook onzin maar ik heb toen een paar dingen opgezocht en het bleek echt zo te zijn.
|
Citaat:
nou ik ben benieuwd waar dan, ja veel emo-smemo kindjes luisteren naar modest mouse, maar hun muziek heeft erg weinig raakvlakken met de emo uit de periode waaruit zij stammen of daarvoor. |
juist niet veel emo kindjes luisteren naar modest mouse.. als je ze verteld dat het emo is wel. het zijn meer indie liefhebbers die ernaar luisteren.
edit: ik weet echt niet meer waar ik het opgezocht heb omdat het 2 jaar geleden is ofzo. maar bij allmusic.com staan een paar modest mouse albums wanneer je op emo zoekt bij genre, o.a. This Is a Long Drive for Someone With Nothing to Think About word als één van de belangrijkste emo albums gezien |
Citaat:
'niet veel emo kindjes luisteren modes mouse' :confused: bron?? ik zou het niet zo zeer met het emo genre vergelijken. Want het is een kutbenaming, en de definitie is te vaag, je krijgt er kutdiscussies van :p |
ehm ze maken niet alleen maar depri indie nummers hoor..
|
wat een non discussie
|
hmm, ik kreeg hem gister eindelijk binnen, en wat het ook is, ik vind het weer een fijne plaat.
ik geloof trouwens best dat ze het genre "emo" beinvloed hebben, maar om dan te zeggen dat het emo is gaat een beetje ver, ik hoor het tenminste niet echt, maar ach, boeiend. |
haha, zinloze discussie, categoriseren rules eg wel (y) :rolleyes:
het enigste wat telt is dat ze mooie muziek maken. |
Jezus. Wat wil je dan, opmerkingen van omg ja ik vind het hip en mooi?
|
modest mouse heeft best een emo lik. Beter dan al die middelmatige emo bandjes.
|
Citaat:
|
leuk heh! mensen verbeteren :)
|
Citaat:
blabla, ik zei toch al het woord kutdiscussie? |
Citaat:
maar het is noodzakelijk. schandalig zou het zijn als je nog vaker enigste zou zeggen leer gewoon nederlands trutje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Modest Mouse staat samen met The bees op 30 Juni in de Melkweg
|
woohoo present (y)
|
cool, ik ben er zeker. :) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Tjezus zeg, ga even Still Life luisteren of zo. Emo: 1987-1998. Plus minus. |
Citaat:
veel plezier vanavond met breezers in een boerendiscotheek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mja misschien wel aanwezig in amsterdam
|
Erg fijne cd. Geen zin om naar Amsterdam te gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten eerste ben ik niet dom, maar dat spreekt voor zich. Ten tweede is mijn commentaar niet kut, en al helemaal niet ongegrond. Ten derde kan je die elitaire kuthouding van je in je reet steken, omhooggevallen stinknerd. ' :) ' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |