![]() |
Regels bij het examens
Bij het examen zijn er een aantal dingen die wel en niet mogen. Zo mag je bij mijn weten niet met potlood schrijven en geen typex gebruiken. Zijn er nog meer van dit soort regels? Dingen die anders zijn bij gewone SE-toetsen, dingen die nu ineens wel of juist niet mogen? Post ze hier!!
|
Met potlood schrijven mag volgens mij wel, alleen werd tegen ons gezegd dat het niet aan te raden is. Er is een keer een meisje bij mij op school geweest die tien minuten voor tijd de thee over de kladversie van der brief gooide -> onleesbaar..
Verder hoorde ik dat je tijdens de examens niet de batterijen van je rekenmachine mag vervangen (dus als ze leeg zijn, en je heb nieuwe bij je mag je die nieuwe er niet indoen). En je mag je naam niet boven je examen zetten natuurlijk :) |
ik heb een brief gekregen daarin staat je niet met potlood mag
|
Citaat:
En geen batterijen vervangen tijdens je examen, waarom niet :confused: Ons is juist aangeraden extra batterijen mee te nemen voor als ze leeg zijn. Denk wel dat ik er voor ik begin volle in doe want die er nu in zitten gaan al aardig lang mee en dan heb ik daar in ieder geval geen last van. En je naam niet boven je examen :confused: boven wat bedoel je? Je mag gewoon overal op schrijven hoor, ook in de examenboekjes want die mag je na afloop terugvragen. Of was dit een grapje ofzo :o |
hmm ik had hier net al gereageerd maar der ging wat fout dus opnieuw :P
1) Je mag niet met potlood schrijven want een leraar mag dit weigeren om na te kijken 2) Bij ons raden ze het ook aan om batterijen mee te nemen of ze van te voren al te veranderen? 3) Je naam hoeft er toch niet boven omdat je een examennummer krijgt... :bloos: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
En met potlood schrijven en typexen mag bij ons ook niet op SE's, dus dat is niks bijzonders. |
Euhm....potlood en typex mag je geloof ik niet gebruiken want de gene die het na kijkt kan het veranderen...dus dat zou niet eerlijk wezen....en waarom zou je geen batterijen mogen mee nemen voor je rekenmachine dat is toch dom??
Als je iets tekenen moet is het logisch dat het met potlood moet...maar antwoorden zou ik gewoon met pen doen...!! Veel suc6 iedereen met het examen!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |