![]() |
Ik ben op zoek naar funkmuziek.
Wie heeft er tips?
|
Check het album Funk masters van DJ Latif. (y)
Edit: en Fred Wesley & The JB's. |
The Meters
James Brown oudere Jamiroquai oudere Red Hot Chili Peppers Sommige nummers van Victor Wooten Das alvast wel leuk om te beginnen |
Magnum - Evolution
Ceux Qui Marchent Debout Wood, Brass and Steel The Pazant Bros (is meer een beetje richting soul) Detroit Emeralds Fatback Band |
Johnny Guitar Watson haha.
|
Citaat:
the real deal (y) (y) |
beter zoek je naar iets anders.... :rolleyes:
|
Tower of Power, Galactic, Earth wind & Fire
|
herbie hancock - feets dont fail me know
geen idee of je het funk mag noemen, maar ik vind van wel |
Citaat:
|
Chain Of Strength - True Till Death.
Funky stuff ! |
Brant Bjork & The Operators
Brant Bjork - Keep your cool spacey stoner Funk :cool: Vanavond trouwens in a'dam.. en zondag in Den bosch |
Guano Apes, sommige nummers.
|
Citaat:
net als dat mensen RHCP funk durven te noemen |
Citaat:
|
Citaat:
oh trouwens: Quantic Soul Orchestra klinkt als 70's soulful funk, maar is uit 2003 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat is de definitie van funk dan volgens jou? |
Citaat:
Ik heb nu het album aangezet. Mja, nee, ik vind dit gewoon geen funk. Poppy Funkrock. hooguit. |
Citaat:
|
tsk, een funk topic, meer dan 20 reacties, en dan noemt niemand George Clinton, of Funkadelic, of Parliament! Shame on you!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar luister maar naar de suggesties die ik eerder in dit topic heb gedaan. (en als je moderne funk wil, dan zou ik Quantic Soul Orchestra luisteren) Dat is behoorlijk funk, met idd een beetje soul-invloeden. Maar ik blijf er toch echt bij dat RHCP meer rock heeft dan funk. Mja, achja, zinloze discussie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jamiroquai: A Funk Odyssey
|
Citaat:
oh, en defunkt heeft ook wel een paar leuke funknummertjes |
flow motion!
nederlandse funk band. hun demo is echt vet. het lijkt een beetje op de Fun Lovin' Criminals. erg funky. volgens mij komen ze uit de buurt van breda ik zit samen met de gitarist in een bandje. toffe kerel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |