![]() |
Irritante geluiden
Ik ben op zoek naar geluiden die heel irritant zijn om naar te luisteren. Dingen als met je nagels over het bord, met een vork krassen op je bord, de boor bij de tandarts..
dus wat voor geluiden vind jij nou echt vervelend om naar te luisteren, of waar kun je absoluut niet tegen? |
Als je in de klas aan het werk bent en er zit iemand te hele tijd met zijn/haar pen te klikken, vreselijk irritant is dat.
|
Het getik-tak van een klok. Hoé irritant als je probeert te slapen.
|
Wil je nieuwe buren?
De muziek waar m'n zusje naar luistert, alles van de top 40 zo'n beetje. |
MSN-geluiden
Metal-Geluiden |
Het zoemen van een vliegend beest.
|
Klikken met een pen, op tafel trommelen, en dat dan de hele tijd, daar kan ik écht niet tegen. Net als wanneer mensen steeds zo met hun been trillen ofzo, maar dat is geen geluid.
Waarom zoek je dat trouwens? Zin om mensen te irriteren? |
Smakken... zó vervelend...
|
Een electrische zaag die door merg en been gaat in de binnentuin :|
Niet letterlijk he ;) |
Draaiorgels
Opgevoerde scooters |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het geschreeuw van Youri Mulder door Hugo Borst heen.
|
Mijn zingende zusje.
|
Ik kan er absoluut niet tegen als je met een bezem over tegels gaat, maar ik schijn daar wel de enige in te zijn.
Gaat btw wel over zo'n bezem met rode haren: http://www.westrienen.nl/images/22421.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Piepschuim :|
|
Op KaZaa heb je liedjes.. maar na een tijdje beginnen sommige dan te zoemen enzo.. súúúúperirritant! dara akn ik echt niet tegen! :(
|
Citaat:
|
Hoge pieptonen van printers en tv's , met name die van de videotheek die piept erg dat ik het liefst de winkel verlaat. De meeste mensen helaas horen deze tonen niet. het zijn namelijk hoge tonen en ik denk dat ze tegen de 20000 hertz aanzitten mischien iets hoger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nu net een neiuw rotgeluid ontdekt..j epakt een plastic zakje.. dan haal je ene beetje plastic in je mond.. dan draai je .. haal je het uit je mond.. dan draai ej tot het bolletje redelijk strak staat en dan met je vinger eroverheen.. rotgeluid.. lastig uit te leggen.. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) een honden fluitje hoor ik ook niet hoor dat is echt op frequentie dat geen enkel mens kan horen. |
Citaat:
|
Het vreselijke trance-beuken van het onderbuurmeisje... BAH, vreselijk. Gaat door tot 00:30 in de nacht
|
als iemand bij muziek luistertoets een hoestbui krijgt.... dan wil je zeggen dat ie stil moet zijn.... maar das zo lullig :o
|
het geluid van sluipende forumbazen :o
|
Citaat:
|
als jij ze nou weglokt graaf ik zo'n grote valkuil, dan lokken we ze erin :o
|
Als je nrs download en je luistert ze en dan hoor je keihard opeens KRRSSSHHHSHHS en dann schrik je je echt de tering!
Oja en me pa die weer is zit te zingen of te neurien (zie: kan niet zingen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oja gesmak van me pa en zo'n rotob ding met zo'n ronde veeg.. over de straat die maken schoon langs de weg!
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Piepgeluiden.
|
de Wekker.
|
nasst het lokaal van huiswerkbegeleiding een tiepcursus met van die knake antieke tiepmachines das pas afzien:)
|
stofzuiger >_<
|
Het tikken van mijn horloge als ik probeer te slapen of te leren. Dat vind ik echt heel irritant.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |