![]() |
Makkelijk te bespelen instrument
een van de dingen die ik altijd heel graag heb gewild is het goed kunnen bespelen van een muziekinstrument. Ooit heb ik twee jaar op trompetles gezeten, maar daar ben ik toen mee gestopt omdat ik me een aantal dingen verkeerd had aangeleerd.
Verder heb ik nog een maandje gitaar gespeeld, daar ben ik mee gestopt omdat ik de gitaar te oud en te krom was. Ik had er ook totaal geen talent voor. En nu wil ik dus nog steeds heel erg graag een instrument bespelen. Mijn ouders zeggen dat ik daar niet het doorzettingsvermogen voor heb en dat zou misschien best wel eens kunnen :(. Toch wil ik het weer eens proberen, welk instrument raden jullie me aan (zeg nou niet blokfluit :p). Ik d8 zelf aan een mondharmonica (ben de officiele naam vergeten) oid. Is dat moeilijk? I zo'n ding duur? Of hebben jullie misschien nog andere ideeen? |
ik ga niks zeggen over makkelijk te bespelen instrumenten.... dan krijg ik al die mensen op mn dak die dat spelen :o geeneen instrument is makkelijk.... je moet gewoon ff doorzetten, dan ik het heel leuk :)
|
triangel :rolleyes:
|
Citaat:
|
een kerkorgel :rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
goh 6 reacties waarvan er maar liefst eentje serieus is :rolleyes: Kleuters :rolleyes:
|
|
Citaat:
|
Pobeer eens een basgitaar en ga punk bassen ;)
*maakt alvast een schuilkelder :D |
Citaat:
|
drummen in Ramones stijl.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koop een gitaar
Sloop er de onderste 3 snaren af Stem de bovenste snaren D-A-D Strek je vinger Druk alledrie de snaren tegelijk in op een willekeurige fret Sla de snaren aan. Wordt een wereldberoemde punkrocker (al was het maar vanwege je onorthodoxe gitaar met slechts 3 snaren :p) |
gitaar is duur :(
heeft er nog iemand informatie over cowboy mondharmonica's? :D :bloos: |
Citaat:
:rolleyes: |
ga saxofoon spelen, echt niet zo moeilijk als het er uit ziet :D
|
Citaat:
|
wat dacht je van een xilofoon ( ofzoiets )
|
klokkenspel ofzo, echt ruig.
|
hammond orgel. Die dingen zijn retecool!!
|
Keyboard. Stem.
De andere suggesties vind ik maar slecht. |
iemand nog een orgel? gratis ophalen hier!! Yamaha electrone B40 ofzo, werkt prima. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blokfluit!
Oeps. |
heey! Tsja het bespelen van een instrument heeft toch met talenten en doorzettingsvermogen te maken en als je van jezelf weet dat je genoeg doorzettingsvermogen hebt zou ik gewoon een instrument gaan bespelen dat je leuk vind en niet omdat het makkelijker is oid. Ik zelf speel al 6 jaar dwarsfluit en vind het nog steeds erg leuk alleen heb ik er niet zoveel tijd meer voor :s
veel suc6 ermee! |
Citaat:
en ik wilde net blokfluit typen, maar iemand was me al voor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga drummen. Ik heb ooit 5 minuten achter een drumstel gezeten en men vond mij al goed genoeg om in de band te drummen.
Dat je slechts 2 ledematen tegelijk kan gebruiken hoeft dan niet uit te maken. De band waar ik het over heb is trouwens wel zo´n 3 accoorden rammel punk band, Ik speelde eerst bas. Dat zegt wel genoeg lijkt me. |
je moet altviool gaan spelen :o die zijn er veel te weinig en heel hard nodig :o en t is gewoon cool :p :cool:
|
Ja, maar makkelijk is ´t niet. Dus unser talentloze moby heeft daar niks aan.
|
Wat dacht je van keyboard? Niet zo moeilijk, wat rammen op die toetsen. Je kan ook nog leuke muziekjes erbij doen. Klaar. :D
En die dingen zijn niet eens zo duur. :) |
Hoe weet je eigenlijk na een maand al zo zeker dat je geen talent voor gitaar had? Dat lijkt me best snel, bovendien doorzettingsvermogen hebben is niet hetzelfde als talent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MIJN PIEM0L
dat kan je spele \m/ |
Citaat:
maar ik moet toch lachen :D |
Citaat:
|
Menneer de Topic starter is niet echt slim volgens mij.
|
Citaat:
|
zo'n hele groot drum
en dan ga je zo *bonk* om de 3 minuten :cool: |
Ik heb een gitaar, maar geen les, geen geld en tijd, en hb ook geen doorzettingsvermogen...
lama lkkr zitten dus:p |
Trompet lijkt me anders een van de makkelijkere instrumenten.
Ik wil trompet leren! |
Trompet lijkt mij juist heel moeilijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |