![]() |
Een grande entree
Volgens mij is dat Telekidstaal... nou en :D
Heb jij wel eens een grootse entree gemaakt? Zo ja hoe? Of was je het van plan en ging je toen juist op je bek? Of heb je er ideeën voor in de toekomst over? |
Ik doe gewoon, da's al gek genoeg. :)
|
Ik droom er altijd over, maar helaas wil johnny depp nog steeds miet met me uit :(
|
Nee :confused:
|
Citaat:
;) |
ik ben een paar weken geleden samen met m'n vriend in gala-outfit op restaurant gegaan, en iedereen keek om toen we binnenkwamen.
is dat een 'grande entree'? |
Ik doe niet aan entrees.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb geen grande entree nodig, dat is voor mensen die in het dagelijks leven toch al niet opvallen door hun middelmatigheid en daarom zich op een bepaald moment willen bewijzen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
laat maar...je sig zegt genoeg om hier niet op in te gaan..I rest my case. |
Citaat:
Beetje show in je leven kan geen kwaad hoor. |
Ik kwam afgelopen weekend dronken de badmintonbaan oplopen, lachte de tegenstander uit, viel om, en werd toen geschorst van de clubkampioenschappen.
grande of what? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou nou, heftig hoor.. :rolleyes: |
Ik zit dan ook niet bij nieuw vennep, clownesk figuur.
|
Citaat:
Niet persoonlijk bedoeld, en ik zit toch zelden op msn.:p |
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
verkleed als Heinrich Himmler een anusmonoloog houden is mijn toekomstdroom. (y)
|
Catfight, catfight!
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maak nooit grande entree's
Ik veroorzaak ze wel :p |
Citaat:
;) |
Als ik ergens binnenkomen schiet ik eerst een paar mensen neer... :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spannend.
|
Ik val sowieso bijna altijd wel op als ik ergens binnen kom, al is het maar doordat ik weer te laat ben en weer ben vergeten het slaapzand uit m'n ogen te vegen.
Wil ik echt een 'grande entree' maken, dan moet ik op tijd komen. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moest een keer het podium op met mijn trompet, en ik wilde dat een beetje chic doen.
Helaas was het trappetje stijl, en mijn veter zat los, dus viel ik het trappetje op, en mijn trompet zeilde al voor mij uit in de richting van het podium :mad: |
Nee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |