![]() |
Lachend gezegd
Lachend gezegd
is ook gezegd Je hebt me toch gehoord? Dacht je soms dat ik het niet meende, dat ik het zei voor de grap? De waarheid is dat wat je zegt dus ik zal nooit liegen Help me dan hoor mijn woorden vind de werkelijkheid, alsjeblieft |
ik vind hem zelf niet zo goed, een beetje simpel en standaard.
ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken |
denk er hetzelfde over als de dood, voor mijn gevoel zeg je er heel weinig mee, daarbij vind ik de zinnen ook vrij kort en het woordgebruik niet heel erg origineel. De herhaling van het woord dat vind ik te veel.
|
nou, daar ben ik 't niet mee eens hoor. T is dan misschien simpel qua taalgebruik en dergelijke, het komt wel degelijk goed over aan deze kant! Leuk onderwerp, en de stijl vind er ook bij passen.
Vind je laatste strofe sterk, andere wending en zo klaar als een klontje. ja, echt goed, leuk om te lezen! |
Bedankt voor jullie reacties!!!!
De Dood: Hoezo vind je hem standaard? Bij standaard denk ik aan een gedicht dat gaat over iets waar al heel veel over geschreven is, of op een manier die nogal saai overkomt. Maar ik heb eigenlijk nooit eerder iets over dit onderwerp gehoord:o Clantestino: Bedankt dat jij mijn gedicht wel leuk vond, is wel bemoedigend :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |