![]() |
zelf vingeren....
heey mense...
ik heb een vriendin en die heeft verteld dat ze haar eigen wellis vingerde... nou vertelde ze mij dat dat best lekker is... maar ik weet niet echt een goede manier om mijn eigen te vingeren... het klinkt misschien gek maar ik zou het heel erg graag willen weten... dus als iemand een lekkere manier weet.... groetjes marieke |
met je vingers... :rolleyes:
maar ff serieus, je moet voor jezelf uitzoeken wat je het lekkerst vind... dus probeer wat en let op wat je voelt... fantaseer er desnoods bij of kijk een filmpje... have fun |
En gebruik ondertussen de zoekfunctie. :) Daar staat al tientallen keren uitgelegd hoe je het goddelijk lekker kan maken. :p ( :rolleyes: )
|
wie is mijn eigen
|
Citaat:
doe anders effe op een kinderachtige manier alsof je het niet verstaat om duidelijk te maken dat je vlamingen niet duldt op het forum :rolleyes: :p |
Allé zot! Iet zijt zier plezant ze! ;) Ge kunt 't natuurlijk oak zelf an diene vriendien vraoge é! Da zijt vriendiene veur! (y)
Suuk ses! |
Citaat:
succes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
even serieus nu
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geen idee wat amsterdammers zeggen, eerlijk gezegd :) xxx |
http://www.sexwoordenboek.nl/masturberen_vingeren.html is misschien nog een nuttige link
succes ermee, en veel plezier! |
Goed, de 'plezante' gesprekjes over snoezige accentjes mogen naar DK of voor mijn part naar MT. De handige links zijn gegeven, het lijkt me een verstandig plan dit even op slot te doen. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |