![]() |
Welk nummer moet je NIET in je cabrio draaien..
Welk nummer moet je NIET in je cabrio draaien als je heeeeel langzaam 'coool' langs terrasjes gaat rijden....?
Wat is echt fout? :) TS kicks off: Günther - Ding Dong Song (ohhhh you toch my tralala, hmmmmm my ding ding dong....) :| :) |
Frans Bauer - Heb je even voor mij?
|
ToyBox - alles.
|
zulke nummers moet je dus wel in je cabrio draaien
gwoon lekker fout zoals in die reclame vaneeeh delta loyd ofso?? |
Negersongs, je bent toch zeker geen wannabe-nigga?
|
|
Reken maar dat ik keihard effeil 65 opzet als ik een cabrio heb :cool:
|
mja kan ik wel doen maar ik heb niet van die springende veringen dingen apparaten... of spinnende velgen.... of eh any of that shit. :D
|
je moet muziek luisteren wat jezelf leuk vindt...waaorm zou je je wat aantrekken van voorbijgangers :s
|
Citaat:
Leuke muziek draai je maar als je op de snelweg zit ofzo. |
Citaat:
|
De Kantine ---> Muziek
|
Brother Louie remix.
|
Citaat:
|
wat ik zou draaien: zou wel keiharde hardcore zijn (backfire!, Minor thread, madball knuckledust etc. etc.) Nieuwe CD van Machinead, of vette tekno, iig geen hip-hop, of het moet al iets van Defintive Jux zijn, maarja eigelijk geen hip-hop in de cabrio, dan moet je knallen........
Ouwe shit van metallica, of motorhead....... Fatboy slim, Nine inch nails, en waarschijnlijk ook wel dizzee rascal :cool: ........ Of anders vette industrial(metal), of van die extreem snoeiharde dansbare industrial, dat zie ik wel zitten, maar zou het verder ook niet echt weten...... |
Right Said Fred - I'm too sexy...
Die zou te fout zijn... |
^ :d
|
Cannibal Corpse of Vital Remains lijkt me wel wat
|
Citaat:
In de auto draai je gewoon fijn het wilhelmus of AMX en zie die aapies dan ma us kijken :P Relaxxxxxxx |
Sepultura - inner Self
Macabre - diary of torture Qotsa - Feel Good Hit Of The Summer :D |
Op vol volume iets van Bullet in the head van RATM ofzo :evil:
|
Citaat:
zo ja dan verdien je 6 kogels door hals, borst en hoofd |
Ice ice baby
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Schlager.
|
Citaat:
|
atari teenage riot
|
Citaat:
|
Citaat:
(tis geen lifstyle hiero :p ) |
Citaat:
|
Citaat:
Geniaal nummer wel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
WILLEM! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is hem! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zouden een willem remix moeten maken. |
Citaat:
I've never seen a man eat so many chickenwings! in de clip wil ik Brian Boitano zien schaatsen |
de macarena :p
|
Citaat:
En brian boitano zegt me ook al zo lekker veel. Maar ja, doe maar. Pierre Cartner moeten we ook samplen. En ja, we zijn ontopic want dit moet natuurlijk in een cabrio gedraaid worden jo |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |