![]() |
Leukste liedje bij een reclame
Ik ga voor Brown sugar bij die vodafone reclame, en dat liedje bij die reclame van nike een tijdje terug(a little less conversation)
|
momenteel het liedje uit de Hi reclame, vind ik wel mooi, de tekst vind ik minder
|
De orange reclames, kan me zo echter niet 1 specifiek nummer voor de geest halen.
|
Nieuwe Axe reclame, Peter Lawlor - Getting Dressed (y)
|
ik vind happy together (van h**niken) wel cool.
en we can be heroes is ook geweldig. |
Oh en ik vergeet dat liedje van Its too darn hot, bij zon sportschoenenreclame geloof ik
|
Die ene.
|
Er was een vodafone reclame met een schitterende tune... helaas een beetje vergeten :o
|
Citaat:
Brown sugar. (y) |
Grolsch reclame, me and misses jones :P
Misses missen Joooneeees!! heerlijk |
Jaaaa en toen was ik én de reclame én het nummer kwijt, ik weet alleen dat er zo'n wijffie heel hoog zingt/gilt :p, en dattie de laatste tijd vrij veel op tv/radio is
maar daar schiet je verder ook niet veel mee op |
Die reclame van Fristi met dat stelletje onder een boom, en dat er een blikje uit de boom komt als ze er geld in gooit... Echt lief!
When I look into your big brown eyes... |
Je had een tijd terug geloof ik een serie belastingsdienst reclames waarbij de muziek wel heeel erg op die van de stereophonics leken. Klonk toch heel leuk. (y)
Op het moment vind ik dat liedje van die estafetterenner in jamaica wel leuk (van Puma geloof ik). |
Zonnet
|
De Kantine ---> Muziek
De nieuwe Volkswagen (Carpenters - (They Long To Be) Close To You) |
'Played alive' van Safri Duo in die reclames van Ola van vorige zomer! (y)
|
Die van Hi! is echt goed. Niet met die meid die achter de piano, die ook fantastisch is. :D
Maar die met 2 sms voor de prijs van 1 of zo. :confused: ;) |
Citaat:
|
Van Wanadoo..
"LIKE DOLPHINS CAN SWIIIIM" en dan staat die dude in de badkamer met enge, zwaar opgemaakte, krijsende mannen, en als hij aan het vrijen is staat er een gospelkoor "sjudap-sjuudap" |
here comes the summer van THe Undertones in een deo reclame.
En "venus" van Shockin' Blue in een of andere reclame, weet niet eens meer welke. |
volgens mij was venus in een mars reclame...
the clash in een spijkerbroeken reclame (dacht ik)... en zaten the dead kennedys niet ook ooit ergens in? |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind de muziek van die nieuwe reclame van axe zo mooi, als die jongen en dat meisje al hun kleren weer oprapen |
Citaat:
Ehm verder, I want you van Bob Dylan in de Grolsch reclame dacht ik! |
Citaat:
|
'heroes'.
|
Citaat:
|
Ik doelde niet op het feit dat je het meervoud van hero fout geschreven had maar ik gaf aan dat de titel van het nummer gewoon simpelweg 'heroes' is.
|
Citaat:
dat nummer word trouwens ook nog leuk verkracht in Moulin Rouge |
Citaat:
|
Weet iemand trouwens waar ik die tune van Vodafone kan vinden? Ja het is gebaseerd op brown sugar ofzo maar die is toch heel anders.
|
de Transplants bij Fructis-shit
|
Citaat:
|
Ik vond Status Quo - Whatever you want in die van Lunteren reclame wel cool...
|
Iggy pop - the passenger
bij die ene autoreclame. |
Citaat:
"Rooooxanneee" :cool: |
sigur rós- staralfur
bij een of andere reclame van een vliegtuigmaatschappij. paolo conte- via con me (it's wonderful, i dreammmm a few chip chips tututududu :cool: ) brand bier. |
de eerste die ik mij kan herinneren is die van goldfrapp van
die armani night reclame |
Ivanhoe bij delta loyd; die liliputter te paard
geen idee van wie maar wel leuk :) |
die van delta lloyd met die auto en die hiphopgasten eromheen natuurlijk..... :p
en nu maar hopen dat iedereen weet welke reclame ik bedoel... ;) |
seat... ibiza, was het volgens mij
weet het niet zeker meer |
Feelin Good van The Frank Cunimundo trio. Geen idee meer waar reclame voor werd gemaakt, weet alleen nog dat er een vrouw op een heel hoog flatgebouw zat te schommelen.
Sweet baby van Macy Gray van de Orange reclame If you were mine van Billie Holiday, dat zat ooit achter een promo op animalplanet dat zijn voor mij toch wel toppertjes ennuh vroeger de muziekjes van de levi'sreclame met hoe heet die gozer nou die z'n broek dan midden in de wasserette uitdeed :D |
Citaat:
|
Dat liedje van de Swatch (horloge-gedoe)-reclame, geen idee hoe 't heet... Dus als iemand 't wel weet, hoor ik 't graag!
|
Wildwood van Paul Weller zat ooit in een bier reclame (grolsch?).
Dat vind ik een mooi nummer... en die klote Hi liedjes blijven ook in m'n kop hangen. Je bent de liefde van m'n leven, voor altijd verbonden. je hebt me vrienden en vrijheid gegeven, kan niet meer zondeeer :o |
T-Mobile: "Manitoba - Crayon" http://slskboard.savagenews.com/html/emoticons/wub.gif
|
Keep on Running van Spencer Davis Group
Volgens mij van een ANWB reclame |
geen:o
|
Citaat:
Geen bericht is slecht bericht, geen bericht is slecht bericht :cool: |
Citaat:
:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |