![]() |
Uiterlijk of innerlijk complimentje ?!
Ik heb me altijd al afgevraagd wat een meisje het liefst hoort:
- een compliment over haar uiterlijk (vb: mooi, knap, fucking hot, ...) - of eentje over haar karakter (vb: lief, grappig, slim, ...) ik was altijd onder de indruk dat meisjes niet graag iets over hun uiterlijk horen. Toch niet zo veel, omdat ze anders zouden beginnen denken dat je hen enkel leuk vind omwille van hun uiterlijk. Zijn mijn vermoedens correct ?! THX, Velocity (aka Prophex) :evil: |
Uiterlijk, over mn innerlijk ben ik zelfverzekerd genoeg.
|
Dit hoort niet op seks. Hmmmm, ik doe hem naar DK. Daar gooi ik toch alles heen. :p
|
Wat een slechte vraag om een poll bij aan te maken!
Ik kan echt niet kiezen hoor! In de kroeg, als je op jacht bent naar iemand om de nacht mee door te brengen hoor ik liever dat ik er sexy of mooi uitzie. Maar in een relatie mag mijn partner mijn innerlijk ook wel een becomplimenteren. Per slot van rekening valt hij of zij dan niet alleen op mijn looks. |
Dat verschilt per meisje en per situatie... (Hoe cliché.)
Offtopic: 'Fucking hot'. :D |
Ik denk dat ze liever complimentjes over hun uiterlijk willen krijgen, maar ik ben der maar een n00b in hoor.
|
ik heb innerlijk gekozen, omdat uiterlijk vaak lijmcomplimentjes zijn. Innerlijke complimentjes krijg je van mensen die je beter kennen, dus waar je meer waarde aan hecht.
Ik vind beide wel leuk, maar innerlijk kan je hele dag goed maken (y) |
Citaat:
|
Ik denk dat innerlijke complimentjes moeilijker zijn om te geven, daardoor beschouw ik ze als meer waardevol
|
uiterlijk
like duh |
Liever uiterlijk omdat ik innerlijk karaktereigenschappen heb waarvan ik zelf weet dat die goed zijn :) en als mensen me pas kennen zeggen ze ook dat ik deze karaktereigenschappen bezit en complementeren me daarbij. Zo'n complimenten krijg ik dus al vaak en daar ben ik aan gewend. Maar ik heb nog bijna nooit van een meisje gehoord dat ze me knap of lekker vindt. :( Ja nu dan mijn vriendin uiteraard :D;) en mijn ma (maja dat zeggen bijna alle moeders dat hun kinderen mooi zijn :s irritant maja...) en eerder eens een meisje op MSN maar verder ook niet echt iemand die dat straight in mijn face heeft gezegd dat ik knap of zo ben... dat mag dus wel eens veranderen. :)
|
Als je over hun uiterlijk complimentjes geeft kunnen ze koppig daarin zijn ('nee ik ben echt te dik' ;) ) of het op een een of andere manier verdraaien naar een belediging als ze dat willen.
Innerlijke complimentjes vind ik safer om te geven. Niet dat ik complimentjes geef om iemand te paaien ofzo.. |
innerlijk, uiterlijk zou ik toch niet geloven :p
|
Citaat:
|
Uiterlijk denk ik, van mijn innerlijk weet ik wel ongeveer dat het goed zit. over mijn uiterlijk ben ik vrij onzeker dus dat heb ik liever.
|
Uiterlijk natuurlijk.
|
Citaat:
|
Ik kan niet kiezen..
ik vind het allemaal wel goed, ik ben al blij als ik een complimentje krijg.. :) |
Innerlijk.
|
Geef ze maar gewoon een uiterlijk complimentje :)
|
Citaat:
|
eigenlijk vind ik alles wel leuk om te horen. van een wild vreemde is het leuk om te horen dat je er goed uit ziet aangezien ze je verder niet kennen. Maar een vriend ofzo is het leuk om te horen dat je spontaan bent of wat dan ook, omdat uiterlijk dan niet zoveel meer uitmaakt.
|
Ik heb geen idee, op dat gebied ben ik net als mmmm, n00b...
|
Citaat:
|
Hoi Marit!
|
Citaat:
Hallo :D |
Boogie in the house!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-> Onzin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Allebij.
|
ik eis beide
|
als je namelijk iets over mn uiterlij kzegt dan denk ik: oh.. vind je de rest kut dan?
en als je iets over mn innerlijk zegt denk ik: maar je vind me zeker wel lelijk |
Citaat:
|
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoor liever een complimentje over mijn innerlijk, want mijn uiterlijk heb ik niet 'zelf gemaakt'. Daarbij doen complimentjes over uiterlijk mij al gauw denken aan slijmjongens die je alleen maar zo gauw mogelijk aan het zoenen willen krijgen, zo van 'Hoi, ik ben Kees, wat heb je mooie ogen, wat lach je lief, wat een leuk shirtje, zoenen?'. Dat soort.
|
Citaat:
en daar komt bij, complimenten op je uiterlijk krijg je gewoon veel vaker. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |