![]() |
Peace tekens, doe de box, en andere crapule handshakes.
Sup y00000000, wat vind jij van peace tekens, mensen die elkaar "boksen" en andere malle handschudjes.
Als jij op "partyfoto's" staat, maak jij dan ook hand-tekens? Zelf heb ik mijn vader wel het startrak teken geleerd, en daar houdt het wel bij op eigenlijk. Zelf vind ik het absoluut fout, beetje tsjah... je kunt elkaar toch ook gewoon een gewone handschudden? Nou kinders, 'doe de boks' |
sommige handschudjes zijn best kansloos, maar die van Jack Black in "School Of Rock" heerscht.
en die van Will Smith :cool: en het Scooter-teken |
op Partyfoto's? Nope... op normale foto's? Nope, ik hou het op oer hollands... :rolleyes: Álleen m'n kop is al ernstig genoeg, om dan ook nog met een peace teken aan te komen zetten word die foto helemaal belabberd. Ik moet zeggen, een vriend van me begroet ik overigens wel met een bij mij zogenaamde "heyhallo-leukje-zien-iets wat vernegerd handjesgeschut", maar hij is dan wel echt een uitzondering, geen idee waarom :s
ik vind het verder iig not done, maargoed hier in de buurt doet iedereen het... anders ben je niet hip de la hip natuurlijk, met de lange winterjassen tijdens hoogzomer en een giga bontkraag... de nep Evisu broeken en faked Burberry petje en dan beweren dat het echt is.. nee das nou jammer :nono: en natuurlijk lopen deze nono's als echte "gangsta's" pratend over sma's en dushi's iets wat pinquinachtig over straat... gamelagamela |
kom jongens ende meischjes, laten wij ons allen aan den beproefde etiquette houden en daar vooral niet van afwijken.
mensen moeten zelf weten hoe ze elkaar begroeten, interesseert me geen moer. (y) |
Ik deed altijd met mijn dope vriendinnen Yo, geef me de boks (boks tegen andere vuist), SCHOUDER (boks tegen je schouder). Maar schouder kon je vervangen door achillespees, teen, knie, oksel, etc. Was errrrrrrg cool :rolleyes:
En als ik op de foto ga trek ik meestal een zunig mondje of een onschuldige verbaasde blik. Suits me. |
oh ja de Pankagroet is natuurlijk het teken van ultracoolness (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vooral die linker ringvinger doet ut em (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ja en mettuldingesen en pies tekens en westsaait en iestsaait tekens maken is voor heaumeaux
|
Citaat:
|
ja en je bent echt een loser als je het voor schoolfotoos doet ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik doelde eigenlijk op: http://home.planet.nl/~stell302/fotoos/ivomettul.JPG |
ik hou wel van "boxen" en ik heb ook een "move" met een chikcie van me
|
de pankaep moet ik nog steeds es leren
dies veel te moeluk met 2 handjes enzo |
hmm...op fotos maak ik geen swahili-tekens ofzo ,vind ik allemaal maar overdreven.
alsik iemand begroet is het meestal gwoon een hand,allemaal niet overdrijven (heb trouwens wel een startrak-teken tijd gehad waarin elke foto opgefleurd moest worden met dit teken :o ) |
hihi, ik heb op de klassenfoto van dit jaar een startrak teken gedaan, maar verder doe ik het nooit ofzo. t was meer om de docent op zijn zenuwen te lijen omdat we van hem geen tekens mochten doen, en we hem wijsgemaakt hadden dat als je dit teken deed je degene achter je een loser vond... raad wie er achter me stond :D
een vriend van me haalt me altijd over om zo'n raar handschudgebaar te doen: eerst een gewone hand, dan pak je elkaar bij de duimen, dan haak je elkaars vingers in elkaar, dan boxen, dan je vuist op je hart als teken van vriendschap... vaag :confused: |
Als ik met een meisje uit mn klas een opdracht moet doen en we doen iets goed dan zegt ze steeds 'boks!'. Beetje nutteloos. Maar verder doe ik niks aan die dingen, nee.
en die foto van lepra is zo damn fout. |
\m/
|
ik gebruik meestal peace teken
|
ik en een vriend slaan elkaar tegen de hand a la will smith en slaan elkaar dan op de kont.
gruwelijk fout. :cool: |
Een boks vind ik (y)
Altijd beter dan de hand wetend dat veel mensen rechtshandig zijn en ik zelf over het grootste deel niet het feit dat ik rechtsvangend was heb ik een tijd in mijn achterhoofd gehouden maar dat was niet hetzelfde. Voor de rest doe ik niet echt aan signs enz. |
een high five
|
Citaat:
|
Citaat:
|
\m/
peacetekens zijn voor hippies... |
Citaat:
|
ik gebrik geen peace tekens
|
ik begroet 1 vriend van me altijd met een buiksprong....
en een ander met een kopstoot. weet niet meer precies hoe dat zo is gekomen. |
Vroeger op school de Clueless groet :cool:
|
Citaat:
box geven, op je hart ''kloppen'' en booyaka roepen. :bloos: |
K vind het maar triest. :p
|
Citaat:
hehehe, komt me heel bekend voor :cool: |
Citaat:
|
Doe 't meer voor de gein... en met mijn broertje (into tha gansta-stylo... :( )
|
Citaat:
|
Ali G <3
|
Citaat:
|
Ik gebruik geen peace tekens, vind het meestal maar dom staan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |