![]() |
Wat heb jij wel eens gewonnen??????
Ik speel graag mee met allerhande radiospelletjes :p win beetje vanalles van stomste tot echt leuk..
wat hebben jullie wel eens gewonnen? op school of lotto of tombola of radio of tv of.... x |
5 euro winst geloof ik bij die ouwejaarslotto.
2de prijs met lootjes verkopen op de basisschool. Mijn prijs was toch leuker (was iets van Lego herinner ik me) dan die van de persoon die 1ste plaats was dus ik was happy. |
vrijkaartjes voor een pretpark met een radiospelletje
|
kaartjes voor Robbie Williams :)
|
Van alles maar het "duurste" was een vakantie naar Tenerief in een 4 sterren hotel half pension voor 2 personen van 1 week.
|
20 gulden bij de toto-score
donald duck memory :s |
ja, de aflevering bij Quattro :) toen ik 12 was.. wel 500 gulden :)
|
Ik doe nooit mee aan prijsvragen/wedstrijden o.i.d.
|
Ik heb ooit vrijkaartjes voor attractiepark slagharen gewonnen :cool:
|
Citaat:
|
Eén of ander pennenbakje bij de loterij tijdens de kerstboomverbranding (ik mocht kiezen uit een pennenbakje en een spelkaarten - ik kon niet kaarten en had/heb een hekel aan spelltjes ;)).
Verder één of andere kleurdoos bij een kleurwedstrijd van de AH en een passer bij een andere kleurwedstrijd op koninginnedag (mocht toen zelf wat uitkiezen - waren grotendeels echt kleine kinderdingen). En nog een knuffel van Prodent, bij het verzinnen van een naam voor dat beest. Dat was het volgens mij wel. Was allemaal toen ik nog klein was, tegenwoordig doe ik eigenlijk nooit meer aan loterijen, prijsvragen, enz. mee. :D :) |
100 flippos
|
Drie boeken.
|
in groep vier heb ik een voetbal poel gewonnen, samen met 3 anderen. De inzet was snoep :)
Niet lang daarna had ik een gaatje in mijn kies Verder win ik eigenlijk nooit iets. |
Een Oranje pakket, met vlaggetjes en shit....
|
Citaat:
Een knuffel van Lady (disney) met kleurwedstrijd. |
Citaat:
:p |
Een donald duck :D
|
Ooit met een groep een werkstuk gemaakt en daar iets mee gewonnen, was 300 euro geloof ik. Maar het was via school dus mochten we t niet gewoon krijgen :(. Toen zijn we met iedereen een dagje naar Parijs geweest (n)
Lang geleden heb ik ns een keer een spel verzonnen en daarmee een eerste prijs gewonnen. Maar die was hetzelfde als de derde :) Ooit een keer op internet met een of ander stom spelletje een rugzak in de vorm van een telefoon gewonnen :| En laatst heb ik hier op s.com 2 vrijkaartjes voor Gothika gewonnen. Dat was het wel zo'n beetje geloof ik. |
ooit heel lang geleden een power rangers taart inclusief poppetjes met een kleurwedstrijd :o
En nog een snoepzak omdat ik de naam van de nieuwe geiten op de basisschool had bedacht Verder heb ik nooit zoveel geluk :( |
kaartjes voor kane en the calling
vriendin en ik wilden heel graag naar kane. dus moeste w Yorin stalken om de zoveelste beller te zijn maar dat lukt nooit, dus hadden we een foto gemaakt, waarop we zielig kijken, en een brief erbij gedaan dat we zooooo graga wilden. en die persoonlijk daar afgeleverd en toen mochten we (y) |
Nog nooit iets, maar dat is niet zo raar, want ik doe nooit mee.
|
een cd single van norah jones, weet wel dat ik op internet iets heb ingevuld ofzow maar weet niet meer waarvan en toen lag er opeens een single in de brievenbus :p ( waar overigens niet veel aan was maar toch was GRATIS :cool: )
|
Ik heb ooit eens een 1,50 m hoge beer gewonnen (die eigenlijk veelste groot was), voor de rest heb ik niet zoveel geluk.
|
Een Porsche 911 GTI Turbo met een kleurplaat...
|
Video van Scream en Conspiracy Theory
T-shirt van Robbie Williams T-shirt + vrijkaartjes Payback Dat was het. |
Euhm met een prijsvraag op internet een nummerbord met me eigen naam
Met een andere prijsvraag een fotoalbum Een meet&greet met Bas Muijs pas nog Vroeger met kleurwedstrijd een fototoestel en een zak snoep Met een prijsvraag pas €25,- beltegoed Van de fancy een leesboek Oh en van die knuffels op de kermis.. Nog wel meer, maar dat weet ik niet meer.. Het ziet eruit alsof ik met alles meedoe, maar ik doe aan haast niets mee, ik win gewoon meestal.. :D |
Een verzorgd kinderfeestje bij McDonalds voor 8 personen met rondleiding enzo.
Een soort knex pakket (erg leuk voor een meisje :rolleyes: ) Twee grote bekers met zingen en verder weet ik het even niet meer. |
Een kadobon van intertoys toen ik klein was met een wedstrijd zandkasteel bouwen.
|
Bingo!! héél soms, :p Ook een keer een kleurwedstrijd in groep 3 of 4 ofzo, toen mocht ik naar een soort feest ofzo, met een clown en allemaal spelletjes :confused: alleen toen was ik ziek, dus mocht mijn broer gezellig heen,, ...
|
stickers van de donald duck
lego van de donald duck kaartjes voor di-rect/intwine (ben niet heengeweest, veel te ver weg :P ) allerlei tombola dingen |
een boek, met een verhalenwedstrijd :)
en een t-shirt, met de kangoeroe wiskundewedstrijd, ik was de beste van de school :P dawast :) nouja, met elke yves-rocher-envelop die ik ontvang win ik alle prijzen die er maar te winnen zijn, op voorwaarde dat ik iets bestel... |
-knuffelbeer Robijntje (kleurwedstrijd)
-rondleiding bij de brandweer (kleurwedstrijd) -rugzak van Bungel stroop (kleurwedstrijd) -t-shirt met dekamarkt logo :rolleyes: (kleurwedstrijd) -Enorm CD-rom pakket met een wedstrijd van PC Zone -voordracht bij een festival (verhalenwedstrijd) - single van Fontane (via internet) -Phileine zegt sorry op CD's voorgelezen door Ronald Giphart (meteen verkocht :p) -Video Liever Verliefd -2 Kaartjes voor de film Feestje |
Een kaasstolp.
|
Het mooiste wat ik ooit had gewonnen was een redelijk duur horloge, kweet alleen niet meer wat voor wedstrijd dat was.
|
- Grote knuffel dolfijn <3 die heb ik ook nog steeds (kleurwedstrijd)
- Suske en Wiske prijzenpakket (kleurwedstrijd) - Zonnebril op vakantie (ook met een kleurwedstrijd) - Op s.com de single van X!NK :p , maar die heb ik nog steeds niet ontvangen :mad::s |
Een knuffelbeer (kleurwedstrijd van de kapper).
|
een knuffeltje op de kermis
|
Kaartjes voor Pepsi Pop (met meetings erbij) en 2x kaartjes voor TMF awards...
Knuffeltjes in grijpautomaten Bij 538 ooit zo'n pakket met zooi. Gelukkig ben ik dat tijdperk nu voorbij. :D |
een knuffelbeer
kleurpotloden 2 kaartjes voor de Efteling |
De clubkampioenschappen
|
25euro lingeriebon, gewonnen via een prijsvraag van de libresse site :p
|
een donald duck onderbroek :D
een kartonnen doos met chips van een of ander merk 538 pakket met zooi ;) cd 100 gulden aan cd bonnen overtocht met stena line en een nachtje in engeland seizoenskaarten pretpark (o.a sixflags) voor twee personen waterskieën bij de teleskie baan met eten en drankjes enzo |
Citaat:
en een keer 200 gulden bij een prijsvraag uit een tijdschrift |
pff,
* 3e prijs penaltybokaal (op jimmy van Fessem) * 5e plaats RSW - brabant noord oost ja niet veel he |
poe, een hele hoop. Effe denken hoor:
- Een paar reef slippers - Adidas Schoenen - een symbols kettinkje - een gesigneerd bassment jaxx hoedje - QOTSA concert kaartjes + CD - een gesigneerde foo fighter CD - een samsonite rugtas - Zwarte converse all stars - Converse tour t-shirt en volgens mij nog wel meer, maar dat ben ik effe vergeten. |
een pen
een vlieger en de 1e prijs bij de playbackshow op school :cool: |
Citaat:
Ik heb nog nooit wat gewonnen met een prijsvraag ofzo:( |
Ik heb een keer een intertoysbon van f25,- gewonnen bij een tekenwedstrijd bij de eieren. En een keer een schilderij van Belle & Het beest gewonnen bij een kleurplaatwedstrijd.
|
Citaat:
On topic: - boek vanwege mijn discussieskills op het Keer het Tij-forum :o - Knabbel & Babbel-rugzak omdat ik mooi kon kleuren - beker toen ik kampioen werd met voetbal Dat was het volgens mij wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |