![]() |
[op TV] Stand By Me
http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg
Vier vrienden met uiteenlopende karakters worden langzaam volwassen. Ze slijten hun dagen in een saai stadje. Als ze horen dat 30 kilometer verderop een lijk is ontdekt, zijn ze meteen nieuwsgierig en willen de intrigerende vondst met eigen ogen gaan bekijken. Een lokale tienerbende dreigt roet in het eten te gooien. zondag 25 april / 18:55 - veronica Het boek vind ik prachtig, ga daarom de film zeker kijken. |
Ik heb het boek (nog) niet gelezen, maar de film wel gezien. Ik vond hem erg goed. (y)
|
Heb het boek niet gelezen, maar de film is erg goed. Aanrader. (y)
|
Film is zeker de moeite waard :)
|
Ik heb hem gezien, vroeger kwamen altijd zulke films op zondag op Belgie! Hij is wel leuk, echt zo'n feel-good-movie....
|
Jeugdsentiment :) Maar ik ga em niet kijken want om 7 uur ben ik aan het eten en ik heb hem toch al zo vaak gezien. Dus.
|
Echt een goede film! Zeker een aanrader. Een van mijn favoriete films. Ik heb hem op video. Ik heb het boek wel niet gelezen, is dat ook een aanrader?
|
Ik had nog nooit van deze film gehoord, maar was heel erg verrast. Ik vond het een erg leuke, en goede film. Ook de korte verhal(en) (fantasiën?) waren erg grappig.
|
Volgens mij heb ik die film gezien, maar ik weet het niet helemaal zeker meer.. als ik de juiste film in gedachten heb, vond ik hem wel leuk :)
|
Als ik er aan denk ga ik em nog wel kijken.
|
Als je deze leuk vindt, kijk dan ook The Goonies - anders, maar even leuk, vind ik.
|
Echt een hele mooie film, minstens even goed als het boek.
|
Lijkt me wel een goede film, ik ga m denk ik wel kijken.
|
Vind echt veel van dat soort films leuk. Soort sfeer van de Goonies en acteurs die nu allemaal volwassen sterren zijn.
Behalve River Phoenix helaas. |
Ja leuke film. Kheb hem eigenlijk speciaal gekeken voor River ooit, maar de andere acteurs zijn ook stuk voor stuk goed.
|
geweldige film, nostalgie, heb m echt zooo vaak gezien toen ik klein was, muziek is overigens ook geweldig <3
|
Geweldige film....wil het boek ook zeker is lezen.
Aanrader (y). |
Tot nu toe nog geen een negatieve reactie over deze film.
Dat zegt toch wel heel wat. |
WAT EEN ONGELOOFLIJKE KUTFILM.
nu tevreden. :p |
Citaat:
(En spellen ook :p) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |