![]() |
Welk land wordt de volgende doelwit van Amerika???
Welk land wordt de volgende doelwit van Amerika???
Syrie, Iran, Cuba of toch Noord Korea speak up! Ik zelf weet het niet Amerika zal zich wel even tot 10 nadenken, de oorlog in Irak was niet bepaald vlekkeloos verlopen ja het verdrijven van Saddams partij was een eitje maar de nasleep was niet zo best de oorlog is al een jaar voorbij nouja voorbij en er komen bij de maand steeds meer aanslagen en doden. Toen de oorlog net voorbij was (na het vallen van die Saddam standbeeld) maakten de VS meteen bedreigingen tegen Syrie om hun aantevallen toen bleek dat de Irakazen de Amerikanen niet als bevrijders maar als bezetters beschouwen en het verzet oplaaide hoorde je de yankees nauwelijks meer over. dankzij het Iraakse verzet heeft waarschijnelijk een mogelijke invasie van Syrie of andere staten voorkomen of voorlopig???? |
Noord-Korea zou de meest logische zijn, gezien het geheime kernwapenprogramma aldaar. Maar ik denk dat de VS zich nu wel een beetje rustig zullen houden. Zeker als de inwoners een beetje gaan nadenken en op Kerry gaan stemmen.
|
Groot Brittanië... is maar een gok ;)
|
Citaat:
de dreiging van Noord Korea is serieuzer dan Irak maar de grootste dreiging is natuurlijk de VS zelf :p |
Citaat:
|
noord korea... bomme op de bomhebbers
|
Citaat:
|
Rusland
|
Ik denk dat Amerika voorlopig geen enkel land aanvalt.
|
Het zou nou typisch amerikaans zijn als de staten elkaar gaan aanvallen.
|
België.
|
Nou..ik denk Saoudi-Arabië :cool: (geen idee waarom)
|
Citaat:
|
Rot gewoon op met je communistische geblaat (n)
|
Citaat:
Hmm, doe maar wat leuks, Iran of Syrië. Van die landen waarvan je denkt *doh*. |
Nederland, ze vallen Groningen binnen, branden de boel plat en wij hebben hier rust.
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
82nd Airborne landt in Ter Apel, waar ze in de bossen de 1st Armored Div. opgraven. Vervolgens rijden ze over de snelweg naar Groningen om daar bij de Martinitoren de uitgeleende Free Iraqi Forces te ontmoeten, die bij Delfzijl het strand opgehold zijn.
|
Citaat:
|
ik hoop friesland.
|
Teletubbieland
|
Luxemburgh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hasselt!
|
Luxemburg :p
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Je ouders zullen wel schijtziek van jou zijn. |
Noord korea, dat lijkt me het meest logusche, of anders Iran.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarschijnlijk syrie. Want zo kunnen ze beter iran aanvallen.
|
Israel (y)
|
Als het aan Bush ligt nog even de rest van de wereld. De reden verzint hij later wel.
en Bush helpt dan natuurlijk niet met de opbouw |
Ik sluit me aan bij België. Om daarna Nederland binnen te vallen. Europa is een enorme "zere plek in de kont" van Bush
|
Niks belgie. Luxemburg :D
|
Iran denk ik
|
Citaat:
Ontopic: Cuba. |
Vaticaanstad of Duiven(Gld).
|
Liechtenstein, want die zit in de As van het Kwaad, samen met schurkenstaten als Andorra en Monaco.
(Aldus Owen Schumacher als JPB in Kopspijkers) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Syrie
|
ontopic: Syrië
offtopic: duitsland zou wel mooi zijn :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |