![]() |
Ludieke tekst/spreuk voor tournooipolo
Binnenkort weer een leuk hockeytournooitje. Willen we polo's laten bedrukken maar na al die jaren is onze inspiratie een beetje op.. Iemand een leuke spreuk of tekst voor op onze polo?
|
Zo'n soort hockeytopic is er laatst nog geweest geloof ik.
|
"Mijn vaderrr is advocaat" :rolleyes:
|
Zo.. nu eerst
[teamnummer] Bavaria |
Citaat:
|
"Wij scoren pas in de derde helft."
Met dank aan Jet. |
Citaat:
ik wou hem net gaan posten :p nog mooier is op de voorkant: we zijn hier om te scoren en dan op de achterkant: wij scoren pas de derde helft |
Een tekst op een t-shirt rondom laten drukken --> "Je moet inderdaad eerst drie keer ronddraaien om te begrijpen wat hier staat"
Of iets anders met die strekking |
Olé olé!
|
"Wij kunnen alles!"
hij is niet echt leuk maarja.. geen inspiratie.. :s |
"Heey Jan-Diederik, nog geneuqt?"
|
'ik druk punten op de wc'
|
Val dood
|
Citaat:
|
Na de wedstrijd Bierellotje doen?
|
ZOZ
hoe cliche |
Je moet niet dronken dat ik denken ben :rolleyes:
|
"All your points are belong to us."
|
Citaat:
|
Citaat:
weet zo geen leuke, mijn team is ook nog hard aan het denken :S voor paastoernooi hadden we "andréhaasje" maar dat was ook niet echt origineel verder.. |
"Hand omhoog Clarinca. Misschien moet je je bril opdoen"
"Zo dat gaan we eens democratisch aanpakken" Oops verkeerde forum :o :rolleyes: |
Citaat:
|
Hup, hup!
|
Met kleine lettertjes: "Als je dit kan lezen, dan zit je behoorlijk dichtbij."
"Pas op, zwenkt uit." |
Citaat:
|
toen wij met de carnavalsclub (lees: stel boeren die niks anders doen dan zuipen) op vakantie gingen hadden we ook polo's met de opdruk:
hockey club 't sticky. maar voor echt hockey zou ik: mijn pappie werkt bij mc donald wel leuk vinden of: ik wou dat jij mij was. is ook heel leuk |
Voorkant: Wij scoren!
Achterkant: Zie je wel! |
Onze dorst is niet te lessen, wij absorberen als Libresse
(maar dies eigenlijk leuker voor een damesteam) |
Citaat:
|
"Wij gaan voor het bier en niet de overwinning" (het motto van een voetbalclub waar een klasgenoot van mij opzat/zit) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
@ts: ben jij soms dj senna??? |
Citaat:
|
|
welk toernooi ga je?
dadelijk ga ik een tekst zeggen die wij gaan doen ;) en dat is natuurlijk niet de bedoeling :p |
Citaat:
heb even gekeken voor je in m'n kast zonet: - femme fatale susanne - i'm too sexy for my shirt - noem mij maar majesteit - ...we willen door voor de ijskast! - ben je ook zo geil in de bot'n? (ietwat lomp, ook veel commentaar op gehad :D ) - en 1 blauwe polo met teamnr achterop, heel boring |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |