Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   wie heeft ervaring met cellulitis cremes? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=816818)

groezel538 22-04-2004 13:57

wie heeft ervaring met cellulitis cremes?

Hallo
Ik heb nogal last van cellulitis en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een van de vele cremetjes die er tegen zouden moeten werken?

Fleurop 22-04-2004 15:46

Ik heb wel van dat spul, Spa van Yves Roucher.
Ik merk wel, al als je het erop spuit, dat je huid strak aanvoelt. Maar de kunst van dat soort sprays of cremes is dat je het elke dag moet bijhouden en er echt in moet masseren.
En aangezien ik me daar niet echt aan hou, kan ik je helaas niet zeggen of het werkt.

Fortisi 22-04-2004 16:47

Citaat:

water willowglo schreef op 22-04-2004 @ 16:46 :
Ik heb wel van dat spul, Spa van Yves Roucher.
Ik merk wel, al als je het erop spuit, dat je huid strak aanvoelt. Maar de kunst van dat soort sprays of cremes is dat je het elke dag moet bijhouden en er echt in moet masseren.
En aangezien ik me daar niet echt aan hou, kan ik je helaas niet zeggen of het werkt.

Dat heeft dan verder niks te maken met die sprays/cremes maar het feit dat je het elke dag masseert. Volgens mij werkt babylotion dan net zo goed.

Fleurop 22-04-2004 17:29

Citaat:

Fortisi schreef op 22-04-2004 @ 17:47 :
Dat heeft dan verder niks te maken met die sprays/cremes maar het feit dat je het elke dag masseert. Volgens mij werkt babylotion dan net zo goed.
die spray of créme zal dan waarschijnlijk wel meer functie hebben dan babylotion omdat daar andere bestandelen in zitten.. maargoed, ik weet het verder ook niet

ratonita7 22-04-2004 18:28

Ik heb eerst iets van Vichy gehad maar dat was zo groenig spul dat overal aan de handdoeken blef hangen waardoor ze geel werden. (n)

Nu heb ik Dove, verstevigende lotion maar echt helpen doet het niet. Ik vergeet het er wel eens op te smeren, misschien dat het daaraan ligt want je moet het een maand doen vooraleer je enig resultaat ziet...

bayirgul 23-04-2004 11:40

De verstevigende lotion van Dove kan wel helpen maar je moet het 2 keer per dag insmeren + beweging en veel water drinken.

Ik denk dan dat het moet gaan verminderen

WishfulDreaming 23-04-2004 13:25

Werkt nauwelijks, is mijn ervaring. Ik had ehh creme van Garnier.

kleinedraak 23-04-2004 13:27

Mijn zus had hele dure en die werkte goed, je moest hem wel heel vaak gebruiken enzo. Ik weet niet hoe ie heette, zal eens navragen!

kastdeur 23-04-2004 13:30

Citaat:

WishfulDreaming schreef op 23-04-2004 @ 14:25 :
Werkt nauwelijks, is mijn ervaring. Ik had ehh creme van Vichy.

*sunrise1986* 23-04-2004 15:28

Biodermal schijnt (zelf geen ervaring mee, maar van horen zeggen) een goede te hebben (wel prijzig). Maar belangrijk bij al die cremes is dat je consequent moet smeren.

Alicia Silverstone 23-04-2004 15:29

Ik zou dolgraag al die dure cremes uit willen proberen, maar ik heb er nu geen geld voor.. :(

Lumihiutale 23-04-2004 16:37

ik gebruik nu al een week of 3 die firming lotion van dove en ik ben er erg tevreden over. Mn huid voelt veel zachter en gladder aan en de celulite verdwijnt langzaam aan. Wel moet ik erbij zeggen dat ik ook aan het lijnen ben, regelmatig wat aan beweging doe en per dan ongeveer 3,5 liter vocht binnen krijg (vooral water)

wat ik trouwens ook nog gebruik is die massage dinges van nivea voor onder de douche, ik weet echter niet of die helpt... maar goed hij ruikt lekker :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.