![]() |
bubbling
weet er nog iemand gave bubbling-nummers om te downloaden??
|
Ben bang dat je niet erg veel serieuze reacties hoeft te verwachten....er heerst hier een beetje een anti-bubblin' mentaliteit
|
Doe eens lief, en geeft dat meisje tips. Als je niks anders kunt doen dan bubbling afkraken, dan blijf je weg :)
|
Waarom verpesten jullie toch elk topic van elke nieuwkomer op muziek, als het niet aansluit bij jullie smaak? Erg vervelend..
Ik verwijder nu de offtopic zooi, en dan gedragen jullie je maar. |
ok pebbels
|
bubbling is een beetje een slap aftreksel van dancehall en reggae dus luister maar even dit (y)
http://www.dancehallfm.com/radio/dancehallfm2.ram riddims die oa voorkomen : Bogle, When, punaany, love punany bad, duck, heartbeat, pepperseed, action, bug, bookshelf, headache, faith, arab attack, moviestar, real rock, rumors enjoy! |
Ik vind bubbling cool
|
Citaat:
ik zou toch haast medelijden krijgen met Lepra |
Sentello III, dat is pas een ernstige bobbelik poekoe, je kan daarop ekt goed op bounce!
|
Citaat:
|
Waarom is mijn post weg gehaald? dan in bubbling
*bliep*bliep* i say fuck authority the silent majority raised by the system etc. *bliep*bliep* Ontopic, ik heb geen idee, maar misschien kan je kijken bij www.allmusic.com Style: bubbling, krijg je als het goed is een beschrijving wat het is en blabla ook allemaal artiestennamen erbij die die muziek maken etc. Ook de cd's daarvan. |
ow die heb ik al downgelowd :)
|
Wij hebben ook z'n bubbling drum in één van onze nummers, swingt de pan uit die shit! :cool:
|
|
ja.....of niet he
|
Faluma ding :cool:
En K-Liber en DJ L-Roy natuurlijk. Turkse bubbling is ook leuk (DJ Kaçamak!). |
Citaat:
|
General levy
|
Citaat:
kom maar met het plaatje ufke en ik vind bubbling niet leuk ofzo.... maar beter dan trance, dance gangsta-hiphop en country |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |