![]() |
21 Jumpstreet wordt verfilmd
Dat las ik vandaag in de Metro. Wat denk je ervan? En wat vond je van de serie?
Toen het jaren geleden op tv kwam, vond ik het een superleuke serie. En Johnny Depp was leuk natuurlijk :D En Richard Grieco vond ik ook wel hip geloof ik.. Maar een film.. ik denk niet dat ik daar zou heen gaan.. |
Niemand kan toch in de voetsporen treden van de jonge goddelijke Johnny Depp... :nono:
|
:D
Ik ben ontzettend verslaafd geweest aan die serie en ik geloof dat ik alle afleveringen minstens 2 keer gezien heb. :o Maar ik vond de afleveringen met de eerste cast (Depp, DeLuise, Nguyen, Robinson en Williams(/Forrest)) altijd wel het leukst. Ik ben benieuwd welke acteurs ze er nu voor uit zullen pikken. |
lalaa ken alleen de begintune nog.. maar ik keek ook niet echt vaak... bovendien heb ik ook niet veel met johny depp
|
ik ben echt heel benieuwd naar wat die films ons gaat brengen
|
Was een mooie serie.
Leukste aflevering vond ik wel dat Johny undercover ging in een bende. De thema's vond ik ook goed waar jongeren mee te maken kunnen krijgen op school en buiten school. |
Citaat:
|
Depp is gewoon een enorme bink.
|
Ik heb t echt nog nooit gezien.
|
ik was ook helemaal verslaaf d aan de serie, met name om Johnny :o
Maarja, ik zou de film vanwege nostalgie enzo, alleen al wel kijken... |
Citaat:
|
nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
|
Vanaf heden geldt zelfs de regel 'beter goed overnemen, dan slecht zelf verzinnen' ook niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me trouwens wel mooi als er een film komt, zolang het wel met de originele cast is. Maar dat zie ik niet gauw gebeuren, en dan zit ik er ook niet op te wachten. |
Citaat:
maarruh met wie ze het dan zouden moeten maken zou ik ook niet weten.. lijkt me ook helemaal nix idd maar ja.. aangezien er dus 16jarigen zijn die toch niet weten wat 21 jump street eigenlijk is, zie ik die nog best naar de film ervan gaan als het ze een beetje aanspreekt |
Citaat:
|
Citaat:
|
he-le-maal geweldUg!!!!
|
Wat is er eigenlijk met de cast gebeurd.
Alleen de zwarte commisaris heb ik nog in verdere series gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kwam er zojuist achter dat er een spin-off van 21 Jumpstreet is geweest, genaamd Booker. Met Richard Grieco in de hoofdrol uiteraard. Hij werd echter in no time weer gecancelled. Zojuist ergens gelezen dat Johnny Depp zelf een hekel heeft aan 21 Jumpstreet, omdat hij het niet leuk vond om bekend te staan als tieneridool en "pretty boy". |
ja dat klopt hij houd niet zo van de aandacht die hij ermee krijgt maar dat wil niet zeggen dat hij helemaal geweldig is haha.... een verfilming van 21 jumpstreet lijkt mij niets want net wat er gezegd werd wie kan johnny depp nadoen helemaal niemand hij is echt een klasse apart
|
Citaat:
|
Citaat:
Maareh ik denk ook niet dat Johnny die rol nog een keer gaat spelen... |
hehe :D
Vroeger vond ik die serie echt heerschend (y) En Depp is natuurlijk de man, naar m;n mening de dude met de beste uitsraling van heel de wereld :cool: :bloos: |
hoe ging het liedje van 21 jumpstreet ook alweeR?
|
*** Original Version (Season 1 only, episodes 1-13):
"We never thought of finding a place where we belong, You don't have to stand alone, we'll never let you fall Don't need permission to decide what you'll believe.... You're gonna learn something when we meet you after school! I said jump, down on Jump Street, Said jump! Down on Jump Street! Your friends will be there when your back is to the wall, you'll find you need us 'cause there's no one else to call When it looks hopeless, a decision's what you need, You better be ready 'cause you're running out of time! I said Jump! 21 Jump Street" ------------------------------------------------------------------------- *** Revised version (Seasons 2-5, episodes 14-103): "We never thought of finding a place where we belong, You don't have to stand alone, we'll never let you fall Don't need permission to decide what you'll believe.... Ooh! I said jump, down on Jump Street, Jump! Down on Jump Street! Your friends will be there when your back is to the wall, you'll find you need us 'cause there's no one else to call, When it looks hopeless, a decision's what you need, You better be ready to, be ready to jump! 21 Jump Street" Bron Ik vond de herziene versie leuker geloof ik. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |