![]() |
Titanic meningen
Wat jullie van Titanic ik wil graag jullie meningen horen+argumenten erbij
|
Ik vind het kut omdat hij achter een boom.
|
oh god! nog iemand die niet kan lezen
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=802033 ontopic: ik vind het een kutfilm |
ik vind de titanic een super film, mooi verhaal en heel goed verteld doordat het begint met die oude vrouw en daar ook weer mee eindigt. Ik vind de emotie soms een beetje overdreven, maar al die oscars heeft de film zeker verdiend.
|
kee das mijn mening over de film maar lees eerst de belangrijk mededeling eens.
|
Citaat:
Ik vond het zelf ook een stomme film. Viel zwaar tegen. |
Citaat:
|
Soooo Ieke ik heb je gezien op de fotopagina en je bent....................................................lelijk :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
|
Citaat:
|
Och, ze heeft tenminste al tieten.
|
Citaat:
just shut up |
Doet me denken aan leuke conversatie in E.R.:
Dale: It's a chick-flick. Lucy: It's romantic. Dale: Isn't it, like, four hours long? Lucy: Yeah, but the special effects are great. Kate Winslet gets naked. Dale: Oh, well that's encouraging. What'd you got? Carter: Fender-bender, tender abdomen. Dale: You ever seen "Titanic", Carter? Carter: Nope. Chick-flick. Dale: That's what I said! Lucy just rented it and wants me to watch it with her. Carter: Leonardo Dicaprio, hoop skirts, and tragic love is kind of my idea of hell on Earth. Lucy: You guys are neanderthals. What ever happened to the sensitive 90's male? The one who loves romantic dinners and candlelight? Dale: They're all gay, aren't they Carter? Carter: Every last one. Listen, now I don't want to ruin the movie for you, Dale, but in the end, the ship sinks. Lucy: I hate you both. :D Oh ja, ontopic: ik vond hem wel aardig om één keer te zien. Niet super slecht, maar ook niet bijzonder. Wel erg overrated. |
Was de eerste film die ik in de bios heb gezien. Toen vond ik hem heel leuk, heb hem later ook nog een paar keer op video gezien. Nu al heel lang niet meer gezien, en ik heb er ook niet echt meer behoefte aan.
@Tarkan_lover: was ik zo blij eindelijk een normaal topic van je te zien, moet je het toch weer verpesten.. |
Citaat:
|
Nee ik verpest het niet Ieke verpest met haar foto!!!!!!!
|
heyhey, tarkan is toevallig wel de man.
nja, ban dat kind gewoon. |
Citaat:
|
haha das een goede, tarkan vernietigd meer dan hij lief is, :D:D
waarom ben je er eigenlijk zo'n fan van? Hij heeft maar 1 liedje gehad dat mss op 22 stond. |
Citaat:
|
Citaat:
Neway. Ik mag leo niet echt. Ik vind de sketch op de film van Arie en Sylvester daarentegen wel weer heel grappig. Tatjana speelt hierin het meisje van de film.. Tatjana komt aanrijden bij de boot en zegt: "ohh wat een mooie, zo een grote heb ik nog nooooit in me hele leven gezien!" Tatjana kijkt op uit de schoot van de bestuurder en zegt: "ohh wat een mooie, zo een grote heb ik nog nooooit in me hele leven gezien!" :cool: |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nog even dit.. Citaat:
|
Citaat:
|
Film ziet er mooi uit, maar zit vol cliché's en goedkope romantische effecten.
|
Citaat:
Daarbij, misschien heeft het arme kind wel geen digitaal fototoestel/scanner. |
Citaat:
Nebula's citaat van ER vat mijn mening over Titanic wel aardig samen. :o |
Citaat:
|
Gaat nergens heen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |