Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   hoe heet dat programma op BBC (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=816862)

Dr. Aep 22-04-2004 14:27

hoe heet dat programma op BBC

ik zat een tijdje terug op BBC (1 of 2?) een programma te kijken waar historische veldslagen en dergelijke uitgevochten werden door geschiedkundigen, generaals en zo, en dat werd geanimeerd op de computer. Hoe heet dat programma, wanneer en op welke bbc komt het....en is het uberhaupt nu nog op tv?

Dr. Aep 22-04-2004 19:13

niemand?

Young Grow Old 22-04-2004 19:26

ik weet wel wat je bedoelt, maar weet de titel zo ook even niet. Geloof dat het niet meer komt nee, maar zal eens even proberen te zoeken

Levitating Nun 22-04-2004 19:32

Time Commanders

Zo vet gewoon
Laats nog op TV op vrijdag...ff kijken of het nu nog zo is

alluman 22-04-2004 19:38

Volgens mij was dat "Time Commanders".

Als je dat leuk vindt, dan hoef ik vast op te merken dat je dan de Games van Total WarTM moet spelen:

- Rome Total War
- Medieval Total War
- Shogun Total War

LaGoon 22-04-2004 19:43

Citaat:

AePiE schreef op 22-04-2004 @ 15:27 :
ik zat een tijdje terug op BBC (1 of 2?) een programma te kijken waar historische veldslagen en dergelijke uitgevochten werden door geschiedkundigen, generaals en zo, en dat werd geanimeerd op de computer. Hoe heet dat programma, wanneer en op welke bbc komt het....en is het uberhaupt nu nog op tv?
whahaha wat een toeval ik heb dat ook gezien en ik ben een uur bezig geweest uit tevissen hoe het heette en wanneer het kwam heb helaas nix kunnen vinden

reuffneck32 22-04-2004 22:16

total war, tis echt gaaf :cool:

Dr. Aep 23-04-2004 07:13

Citaat:

alluman schreef op 22-04-2004 @ 20:38 :
Volgens mij was dat "Time Commanders".

Als je dat leuk vindt, dan hoef ik vast op te merken dat je dan de Games van Total WarTM moet spelen:

- Rome Total War
- Medieval Total War
- Shogun Total War

rome - total war is nog niet uit ;)

En dat is juist de reden dat ik het programma nog een keer wil zien.

Tis dus op vrijdag ergens? BBC 1 of 2?

Dr. Aep 23-04-2004 07:33

ik heb effe gezocht op online tv-gidsen en de BBC site, het ziet er naar uit dat het niet meer uitgezonden wordt maar dat ze wel nog mensen zoeken voor een nieuwe serie :)

Die BBC site is trouwens de meest zuigende ooit, van 19 pagina's aan hits waren er 18 dezelfde :S

ah op de site van Total War staat:

Time Commanders is a TV game show from the BBC and Lion Television featuring teams of contestants battling against a computer loaded with the tactics of the greatest military minds of all time. The show's graphics also use the latest Total War Engine. Check out some of the action here (ik heb de link er ook bij gezet ;)) . The last two shows were shown on the 19th and 26th of March.

alluman 23-04-2004 17:54

Citaat:

AePiE schreef op 23-04-2004 @ 08:13 :
rome - total war is nog niet uit
klopt, helaas. Maar ik kan m'n plas niet meer ophouden bij de gedachte aan dit nieuwe spel (en de lovende kritieken (nu al)), zodat ik het niet kon laten om hem er toch bij te zetten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.