![]() |
Meisje leuk vinden maar niet weten wat ik moet doen om haar te krijgn
Hellup tips nodig !!!!!
|
tja, nogal moeilijk zo he. Waar ken je haar van? Hoe vaak en wanneer zie je haar? blablablabla.. meer info, zo slaat het topic nergens op.
|
Citaat:
Stel een duidelijke vraag, wat wil je van ons? Geef wat meer info |
en een foto misschien kan dat ook helpen om te zien hoe het meisje in kwestie is
|
All of me, why not take all of me?
:P Sorry kwam ff in me op.. Ehm.. je moet idd wat meer info geven want anders kan je niet inspelen op de persoon. En een foto hoeven we niet te zien want het boeit niet hoe ze er uit ziet... |
nou ze zit bij mij op school en ja ze is leuk ...wil wel wat met dr.......(gewoon tips om te krijgn zeg maar)
|
Nou ik zou zeggen probeer wat meer over haar te weten te komen en wat met haar te praten enzo en dan kan je toch vragen of ze zin heeft om een keer iets met je te doen (*vul hier zelf wat in* film of whatever alhoewel film klote is omdat je dan naast elkaar zit te kijken en dan leer je elkaar nog niet beter kennen).
Zoiets? Je moet meer durf hebben en stoppen met leven in je dromen :P |
we hebben morgen avond ook nog schoolfeest komt ze vast ook!!!!! :D
|
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Je komt echt jong over... |
nou ik ben nog jong klopt jah..... bijna op de helfd van 30
|
gewoon vaak naar haar kijken zo dat ze weet dat jij haar leuk vind :)
|
ik kijk al veel naar haar en zij ook best wel naaer mij .........
|
dan gewoon op haar afstappen en wat te drinken aanbieden.
|
dit probleem hebben zoveel mensen..........pfffffff, zoals ik dus........daarom ben ik nog steeds single......... :(
|
Citaat:
Je bent nog maar 15, wees blij dat al die onzin je nog niet heeft aangetast |
gewoon pure seks uitstralen dat helpt wel denk ik.
|
Citaat:
Beste tip? blijf altijd jezelf. Of zoiets als verstand op 0. |
hmmm... om haar te krijgen... (vink zo raar woord iemand 'krijgen' alsof diegene dan helemaal van jou is zeg maar maar goed...)
nou praatje maken,oogcontact,lachen,en als jullie beetje veel met elkaar omgaan enz dan vragen voor de bios ofzow :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |