![]() |
profielwerkstuk AK/eco
Hoi,
Ik heb als profielwerkstuk de vakken aardrijkskunde en economie het onderwerp 'stadsvernieuwing en werkgelegenheid in Rotterdam onder jongeren' gekozen. Ik heb als hoofdvraag: 'Wat is de invloed van stadsvernieuwing op de werkgelegenheid in Rotterdam onder jongeren?' ik heb nu nog minimaal 2 deelvragen nodig voor het deel van aardrijkskunde. Ik hoop dat jullie me wat hulp kunnen bieden. |
De voor de hand liggende vragen betreffen:[list=1][*]Hoe stond het met de werkeloosheid in R'dam voor periode X?[*]Welke verschillen zijn in werkloosheid per wijk te noemen en welk zijn hun (ontstaans)achtergronden?[*]Welke stadsvernieuwende projecten heeft de gemeente R'dam in de periode X - Y gepland?[*]Welke van deze plannen zijn daadwerkelijk uitgevoerd?[*]Hoe staat het met de werkloosheid in R'dam na periode Y?[*]Is het aannemelijk te maken dat tussen de stadsvernieuwende projecten in periode X - Y en de verandering in werkloosheid in (bepaalde) wijken een verband bestaat?[/list=1]
Veel info kun je vinden bij de gemeente R'dam zelf, bij het Rotterdams Museum van Volkenkunde en bij het Centraal Bureau voor de Statistiek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |