![]() |
Kos (Griekenland)
Zijn er hier nog mensen die net zoals ik deze zomer naar het Griekse eiland Kos gaan? En mensen die daar ooit al eens zijn geweest, wat vond je ervan?
|
ik ben er geweest toen ik erg jong was. Wat je iig moet doen is wandelen in de 'bergen/heuvels'. Geheid dat je landschildpadden tegenkomt... ik vond dat toen der tijd wel erg leuk om die een keer in het wild te zien :)...
Verder is de zee daar heerlijk en de mensen erg vriendelijk. En overal Nederlanders :nono: |
Griekenland is altijd leuk, maar Kos is echt ongelooflijk toeristisch en de Griekse cultuur is daar bijna verdwenen :( (n)
En overal Nederlanders..... (n) |
Citaat:
en gelukkig wel veel nederlanders |
Veel Nederlanders heb ik geen problemen mee. En qua uitgaan, is dat een beetje relaxt daar?
|
Maar niemand hier die van de zomer ook naar Kos gaat?
|
Nope, ik ben er twee jaar geleden geweest. Was wel leuk. In ieder geval erg lekker weer, en een fijn eiland om te fietsen en wat dingen te bekijken. 's Avonds een keer bij het haventje rondwandelen is ook een aanrader, dat is mooi!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga er ook heen
|
lijkt me echt supercool! :)
|
Hoe kan het toch dat er zo weinig mensen reageren op dit topic? Er waren namelijk echt superveel Nederlanders toen ik er was! Misschien waren die iets ouder dan de meeste mensen hierzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |