Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   penetreren (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=817221)

Jimmm 22-04-2004 19:44

penetreren

de eerste keer zit er aan te komen..(met mijn geweldig lieve schitterde vriendin overigens :p )...maar nou heb ik een vraagje...moet je de penis de eerste keer begeleiden naar de vagina...of floept ie er vanzelf wel in? hoe dit te doen??

Lorelei 22-04-2004 19:50

Citaat:

Jimmm schreef op 22-04-2004 @ 20:44 :
de eerste keer zit er aan te komen..(met mijn geweldig lieve schitterde vriendin overigens :p )...maar nou heb ik een vraagje...moet je de penis de eerste keer begeleiden naar de vagina...of floept ie er vanzelf wel in? hoe dit te doen??
Het kan handig zijn om een beetje te begeleiden, ja. Maar dat merk je vanzelf, niet? ;)

Have fun! :cool:

Sponstanietje 22-04-2004 19:59

Waarschijnlijk overbodig: Vergeet niet eerst haar goed te stimuleren zodat alles nat wordt anders voorspel ik een rampscenario.

IEMOW-KOR 22-04-2004 20:00

Begeleiden klinkt een beetje vreemde.

Net alsof iemand hem voor je moet vasthouden en inbrengt.

jinx 22-04-2004 21:21

Beetje mikken, tis net darten. Maar je mag nu niet missen natuurlijk.

juno 22-04-2004 21:24

Dat gaan we je lekker niet vertellen, want het is de bedoeling dat je net zo gaat stumperen als wij allemaal deden tijdens onze eerste keer.

Mijn zeer ervaren ontmaagder was niet gewend aan een meisje dat zo dun was als ik, dus hij schatte de afstand van mijn buik tot het juiste gaatje verkeerd in. Hij wilde me heel volleerd en smooth penetreren, en ik lag opeens onder hem te lachen en nee te schudden en met een brede grijns te zeggen: "eh-eh, verkeerde gat!"

Zijn antwoord: "ja sorry, ik heb geen oogjes op mijn plasser." En toen keek hij even wat beter waar hij moest mikken. En toen zat hij. Godsamme, wat was dat lekker....

AngelLena 22-04-2004 21:24

Klein beetje helpen met je hand door em een drukje naar achteren te geven is geen ramp hoor, beter dat dan constant naast prikken of per ongeluk het verkeerde gat in floepen, maar pak em niet beet om em er tegenaan te zetten want dat ziet er redelijk belachelijk uit. Bij mij zou mijn bui direct overgaan.

Goes15 22-04-2004 21:43

Citaat:

juno schreef op 22-04-2004 @ 22:24 :
...
[Edit door Kruimel: lieve schat, even rustig. Ik heb er niets op tegen dat je dit soort dingen zegt, dat moet je helemaal zelf weten, maar doe dat dan even via PM of msn.]

Friendly Friend 22-04-2004 23:07

Citaat:

Jimmm schreef op 22-04-2004 @ 20:44 :
Haha probeer maar wat. We hebben allemaal zitten klooien met de 1e keer, dus zoek het maar uit. :D

Probeer in ieder geval er niet teveel eraan te denken als je met voorspel bezig bent man, want je gaat vast zenuwachtig worden als je denkt van "goddamn, zometeen ga ik die mutha fucka lekker bange, goddamn...." en als het er dan op aankomt is je pielemuis slapper dan het brood wat je oma in de soep dipt.

VanDalen 23-04-2004 05:54

Net als iedere jongen die enthousiast
begint..gewoon prikken 't is vanzelf wel een keer raak.. :D

VanDalen 23-04-2004 08:47

Citaat:

z0pje schreef op 23-04-2004 @ 09:45 :
:s
'prik maar gewoon wat'
als je gewoon goed in de goede richting gaat, met je hand voelt waar je precies moet zijn en je zelf een beetje helpt is dat echt niet erg hoor :|

Zie je.. z0pje is heel coulant.. ;)

VanDalen 23-04-2004 08:52

Citaat:

z0pje schreef op 23-04-2004 @ 09:50 :
:p
als het je eerste keer is, en ook die van haar, dan ga je toch niet moeilijk doen en wat aan rotzooien als het ook makkelijk kan?

Daar heb je helemaal gelijk in.. (y)
Maar ik vind eigenlijk dat je daar sowieso niet moeilijk
over hoeft te doen.. 't moet toch niet perse zonder
handjes raak zijn.. ;)

VanDalen 23-04-2004 08:57

Citaat:

z0pje schreef op 23-04-2004 @ 09:54 :
nee precies. dat blijft lastig ;). en als het niet in één keer goed gaat geeft dat niet, en als hij er uit floept geeft dat niet. de eerste keer doe je gewoon voorzichtig en lief en rustig. dan komt het wel goed.
Ik ben er wel beter in geworden hoor.. :p
maar vooral dat laatste zinnetje is goed van je!

Je doet 't tenslotte voor je plezier, dus moet je je vooral
niet druk maken..Er bestaan alleen onhandigheidjes, geen
echte fouten...

VanDalen 23-04-2004 09:09

Citaat:

z0pje schreef op 23-04-2004 @ 10:00 :
heheh, ja, hier gaat het ook steeds beter ;)

ja. als het nou een ONS is kan ik me voorstellen dat je een beetje gaat zuchten als het nog steeds niet gelukt is, maar als je gewoon een leuke relatie hebt dan gaat het om het hele gevoel er om heen en dat je elkaar wil bevredigen. dat je het samen fantastisch hebt en je aan elkaar geeft. dus je doet het lekker rustig aan en je ziet wel waar het schip strandt :)

Goed oefenen, hè.. ;)

Oke, tijdens een ONS is 't misschien wel lastig.. alleen al omdat het zo'n geklooi is terwijl je duidelijk iets wil..hihi..
maar als je echt aan 't vrijen bent, rommel dan lekker aan zou ik zeggen... :)

juno 23-04-2004 14:37

Citaat:

Goes15 schreef op 22-04-2004 @ 22:43 :
[Edit door Kruimel: lieve schat, even rustig. Ik heb er niets op tegen dat je dit soort dingen zegt, dat moet je helemaal zelf weten, maar doe dat dan even via PM of msn.]

Jaaah, en dat heeft de dappere held ook gedaan. Goes, jongen. Ik ben vereerd dat mijn posts zo'n indruk maken op je. Eerlijk gezegd kon ik me van jou niets voor de geest halen toen ik je hatemailtje las.

VanDalen 23-04-2004 14:40

Citaat:

juno schreef op 23-04-2004 @ 15:37 :
Jaaah, en dat heeft de dappere held ook gedaan. Goes, jongen. Ik ben vereerd dat mijn posts zo'n indruk maken op je. Eerlijk gezegd kon ik me van jou niets voor de geest halen toen ik je hatemailtje las.
Ja, zeg...Nou ben ik ook al nieuwsgierig naar die mailtjes..
En ik was al zo nieuwsgierig naar jou geworden! :bloos:

Gent 23-04-2004 17:22

Citaat:

VanDalen schreef op 23-04-2004 @ 15:40 :
En ik was al zo nieuwsgierig naar jou geworden! :bloos:

Hmmm ik denk niet dat je de enige bent.

:)

Dark^666 24-04-2004 00:16

|omg| infloepen??:p

Nona 24-04-2004 14:28

Juno et alii: voor persoonlijke kwesties gebruiken wij fijn PM. Dat geldt niet alleen voor onze knuffelbeer uit Goes. ;) Right?

Verder @ Jimmm: het is fijn als je hem wel even vasthoudt als je hem erin propt (dat kan je vriendin ook doen als ze dat fijner vindt), anders is het vrij moeilijk om hem erin te werken.

Jimmm 24-04-2004 15:05

bedankt voor de tips als eerste, en het is helemaal gelukt hoor...en het was geweldig :) . Ze heeft me er uiteindelijk een handje mee geholpen...WHIEE (ik ben een tevreden man)

VanDalen 24-04-2004 15:30

Citaat:

Jimmm schreef op 24-04-2004 @ 16:05 :
bedankt voor de tips als eerste, en het is helemaal gelukt hoor...en het was geweldig :) . Ze heeft me er uiteindelijk een handje mee geholpen...WHIEE (ik ben een tevreden man)
(y)
:D

Sietse Fliegen 26-04-2004 20:20

Citaat:

AngelLena schreef op 22-04-2004 @ 22:24 :
Klein beetje helpen met je hand door em een drukje naar achteren te geven is geen ramp hoor, beter dat dan constant naast prikken of per ongeluk het verkeerde gat in floepen, maar pak em niet beet om em er tegenaan te zetten want dat ziet er redelijk belachelijk uit. Bij mij zou mijn bui direct overgaan.
Het andere gat in floepen? :eek: Dat gaat toch echt niet zò soepel dat het er zomaar in 'floept'.. Ja tenzij je een erg grote anus hebt..

Ahum, ik hou er wel over op.

Sponstanietje 26-04-2004 20:51

Citaat:

VanDalen schreef op 23-04-2004 @ 15:40 :
Ik nu dus ook.

Verboden vruchten smaken het zoetst. Ofzoiets?

Punkygirl 29-04-2004 14:57

Zij kan hem het beste vasthouden en naar binnen brengen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.