![]() |
Folk-punk voor nerds?:p
Haha, is folk-punk, zoals Real mckenzies, Flogging Molly, Dropkick Murphys etc voor nerds? Of vinden jullie van niet?
|
ja
|
Ga jij maar weg "altootje" :p ;)
|
nogal jah. :D
|
nee
ik vind dat je lekker zelf moet bepalen naar wat voor muziek je luisterd al luister je naar klassiek .nou en! |
nee voor altoboeren
die van t platteland althans zo is het hier geregeld |
wat zijn je argumenten voor deze stelling?
|
Omdat ik een keer keihard dropkick murphys aan het luister was, wer dbeetje voor lul gezet door de buren :p
Wil je hem sluiten dan? Wat vind jij er dan van? |
jup!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blabla bla.... gezeik altijd.
ik vind 't nog steeds knap dat ze in 1 adem genoemd worden die 3, terwijl 't toch zo opzich zelf staande bands zijn.. maar dat kan ook aan de hoeveelheid alcohol vna nu liggen. |
Citaat:
|
yay ik ben een nerd.. hoor ik er nu bij? :p
|
Citaat:
|
HaHaHaHaHa.... AnTi-FlAg SuXXX!!!:D:D:D hehe punk sux anyway. kheb nix tegen punkers maar de muziek zuigt :evil: en nee het zijn geen nerds! Dat ben jij omdat jij zo'n domme topic opent :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en waar basseer je dat op? |
folk-punk is niet voor nerds, anders had ik het ook wel geluisterd. het is gewoon kut.
|
nerdmuziek valt vaak onder het kopje prog. rock als ik het goed heb.
|
Citaat:
Met je 666.. (n) |
hou je bek
en slotjeee |
Tegen mij hou je bek?
ben jij ook zo'n "alto" Doe dan maar een slotje, als al die wannabe alto's lopen te kutten |
zeikwijf.
kuttopic dat bij voorbaat al gedoemd was te zuigen. en bek houden. :p |
Citaat:
|
Anders ga je ff druk maken dat je misschien een nerd bent omdat je een van de 3 bands checked ofzo .... :rolleyes:
DKM en FM = goeie (y) |
Citaat:
|
hahaha...wat is dit weer voor n kuttopic. Who gives a flying fuck of het voor nerds is of niet. Luister het gewoon als je het goed vind. Alto-dit, Alto-dat..Grappig altijd.
Ik vind het stuk voor stuk goeie bands btw.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha wannabe alto's.. dat is minder erg dan echte alto's.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha
kut. |
nu gaan we het over gabbers hebben.
|
Citaat:
stereotype metal/hard rock/punk figuur wordt gezien als een stoere kerel. Maar in werkelijkheid, zijn er echt fucking veel nerds. |
Citaat:
|
Wannabe alto's.
Ooooohnee! Who gives a ****! Nerd of geen nerd, dat heeft toch niks met je muziek te maken..=/ Jeesj. FM is geweldig, ik heb ze live gezien. :evil: |
Wat voor punk maakt Weezer? Dat zou ik wel nerd noemen...
En fuck die mensen die bij elke topic infantiel 'Slotjeeeh' gaan lopen roepen...! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weezer is dope. BI-YO Drinkyochurt van de aldi ook.
|
Weezer is een goeie band.
Buddy Holly heeft laten zien dat muziek niet alleen voor de knapperds, en stoere gasten is. Hoe geniaal is die gast? |
Hey, je hoort mij ook niet zeggen dat Weezer slecht is... Maar t blijven nerds...
|
Dan nog, Weezer is DOOR nerds.
|
Ze blijven rolemodels voor andere nerds... Net zoiets als kinderen voor kinderen, DOOR nerds VOOR nerds :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |