![]() |
weg willen
Willen jullie nooit weg hier, gewoon je koffers pakkken en de wereld intrekken toen deze nog schoon en onbevuild was...
Ik zou hier tenminste nooit gelukkig kunnen zijn. Jullie wel??? |
nee niet bepaald eigenlijk, wel weg in de zin van nieuwe delen van de aarde ontdekken. Maar ik kan me geen wereld voorstellen zonder de moderne middelen.
|
soms wil ik wel terug in de tijd... ver terug in de tijd... toen tja... de wereld nog de wereld van zichzelf was en niet van ons mensen.
hahaha, of het zijn meer jongensdromen;) ik zou wel op pirateavonturen willen enzo :cool: |
uhuh
Lekker weg, alles achter je laten, en opnieuw beginnen, soms heb ik daar echt zin in. Maar verder heb ik t 'hier' ook wel fijn hoor. |
Neeee absoluut niet, ik ben dol op stinkende steden.
|
och ik woon al primitief genoeg
|
Dan is het in de winter nog kouder
Broeikaseffect (Y) |
Ik kan helaas niet zonder computer en tv.
|
Wat een onzin dat je hier nooit gelukkig kan zijn.
|
Ik heb daar altijd zin in.
|
Nou, dat nooit gelukkig zijn valt ook wel weer mee maar ik zou best wel eens een tijd weg willen, naar le States of zo.
|
Ik loop al tijden rond om naar Amerika te gaan, of Australië. Maar dat is gewoon rondtrekken. :)
|
jaartje zuid Amerika, vrijwilligers werk doen oid
|
Ik zou best een tijdje naar Frankrijk of Spanje willen om daar te werken en die cultuur te ontdekken.
|
Nee.
|
Ik wil heus wel de wereld in trekken hoor.
|
Citaat:
|
Soms lijkt me dat wel wat ja :) Soms ook niet.
|
What is this Mickey Mouse shit?
|
Citaat:
|
Citaat:
*zet kinderachtig piepstemmetje op* Oh, konden we maarrr weerrr teruggaan naarrr toen de aarrrde nog onverrrvuild was en schoon! |
Citaat:
|
nee, niet echt
wel een keer een rit door allerlei landen op de motor, maar niet voor altijd weg |
Citaat:
|
Jawel, soms wil je gewoon even alleen zijn. Niemand om je heen, gewoon in je uppie nadenken over zaken die even niemand anders aangaan.
|
Ik vermaak me wel.
|
a hou je bek
|
Nee, ik wil blijven computeren en Voetbal Insite en Studio Voetbal loeren. (y)
|
Ja, maar niet naar 't buitenalnd.. naar Familie ofzo.. evenw eg van thuis..
|
Dan ga je toch spacen... ;)
hmm, nee, serieus... jaaa, ik wil hier wel es weg, ja :p |
Ga maar.
|
Doen dan
|
Citaat:
me too maar ik heb meer altijd het gevoel dat ik weg wil van iedereen die ik ken, en helemaal opnieuw wil beginnen |
blessed be
|
Citaat:
|
Jewel... in een verwilderde natuur zonder menselijke vervuilingen of iets...lekker rustig in de natuur *zucht*
|
nee eigenlijk niet. zit hier goed, wil best meer van de wereld zien, maar wel in de vakantie of voor een paar maandjes, maar wil wel hier blijven bij al m'n vrienden
|
Nouw.. Wat ik wel wil is een mooi huisje op een mooi eilandje, eten dat wordt dan met de boot gebracht ofzo, pc&tv&enzo en een bed en n bank en n miljoen op mn rekening en mn vriend (vindt ie vast niet erg) op z'n leuk eilandje.
*en zweef weg dromerig naar mn eilandje* |
Ik woon lekker nu, ik heb nergens last van. Maar ik wil wel eens weg ja, naar Japan :) Maar toch wil ik hier altijd weer naar terug komen.
|
Het eerste smulbos zal weldra geplant zijn, jammer dat het alleen voor Turken en Marokkanen enzo is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, want ik heb hier al mijn familie, vriendin. vrienden, hobby's en favo kroegjes zitten, waarom zou ik dan vertrekken??? :confused:
|
Citaat:
|
Hahah, ik ben constant bezig met weggaan..
Ik heb vroeger met m'n ouders veel gereisd (ze organiseerden survival tochten naar Schotlanden, en Scandinavië in de winter), en ik ben daar al als babytje meegegaan. Het reizen stopte toen m'n vader overleed toen ik tien was, maar een paar jaar terug ben ik een jaar als uitwisselingsstudent in Japan geweest, en sindsdien ben ik echt alleen nog maar bezig met vertrekken! Vandaar ook m'n studie HBO Toerisme, lekker veel stage lopen in 't buitenland, en na afloop meteen m'n koffers pakken en voor een paar jaar weg! heerlijk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je laat je problemen nooit achter, je neemt ze alleen maar mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |